[WINACTIE] Win een Broekhoff nostalgie-pakket!

Een echt Crown Collection pakket voor mij was de Invastion. Weet niet meer of deze nou ook een 'basis' had onder de doos van het pakket om de cakes in te zetten met een afsteekvolgorde?

Kan me wel herinneren dat ik toen de Impact gratis kreeg. Was een cake met rauwe fluit. Beetje vergelijkbaar met de Yellow Caps toen.

Daarmee laat ik jullie achter, veel plezier verder en mocht er nog hulp nodig blijken om de 1972 te halen dan kom ik nog wel even helpen, dan zal ik jullie Salvation Comet zijn

Action Pack van Pyro Power. Leuk pakkettje met een paar kleine cakes. Geen echte luchteffecten maar goed stookwaar voor op de avond.

Mega 180 was toen de legale goudmat. Zal voor velen van jullie niet veel meer zeggen denk ik.

Retro heb ik toen ook nog gekocht, een klein pijlenpakket wat eigenlijk niet veel voorstelde maar gewoon fijn stookwaar was!

En Sky Team pijlen, Broekhoff had toen nog erg goede pijlen in het assortiment.. Was wel 20 tot 15 jaar geleden toen de kwaliteit van het vuurwerk iets minder was.

Babypijlen verkocht Broekhoff volgens mij altijd per 100 en of 144 met een doosje er omheen.

Wat meer voor mij was weggelegd toentertijd: Beginnerspakket. Zaten wel een paar fonteinen tussen waar ik nu spreekwoordelijk een moord voor zou doen. Alleen al voor het label!

Kan mij ook nog goed de Twist & Shout herinneren... 225 schoten? 300? In ieder geval genoeg herrie!

Back
Bovenaan