[WINACTIE] Vuurwerkexpert.nl raad de plaat XXL Edition!

Superleuke prijsvraag. Broekhoff bedankt voor het mogelijk maken !!
Was een flinke zoektocht, en vraag 15 is een hele lastige. Heb wat geprobeerd, en hoop/denk dat ik hem heb.

Pfff... Ik heb de eerste 14 nu gevonden, maar die laatste... Ik stop er voor nu even mee en ga morgen kijken of ik hem kan vinden! :) Hele leuke puzzel in ieder geval!

Edit: Ik heb hem gevonden!! Ik ga nu mijn antwoorden opsturen :)

Laatst bewerkt:
Wel dat was fun! Erg leuk, vooral omdat ik natuurlijk mijn antwoorden heb kunnen vinden.

En vroeger was ik altijd al fan van zoek de tien verschillen plaatjes in de krant.

dus ik voelde mij wel verbonden met deze prijsvraag.

Zojuist mijn antwoorden verzonden. Vond vraag 15 wel erg lastig, heb maar gegokt.
Leuke prijsvraag van Broekhoff.:D

Erg leuke prijsvraag! Bedankt voor deze actie Broekhoff, deze prijsvraag was erg leuk tijdverdrijf. Ik ben er een tijdje mee zoet geweest, maar uiteindelijk toch bij elk plaatje wat gevonden. zojuist heb ik mijn antwoorden verzonden :D

Van het weekend ook gepuzzeld. Het was een hele opgave en sommige plaatjes waren erg lastig terug te vinden. Toch denk ik dat het mij gelukt is en nu ben ik benieuwd...:sint:

Flink zoeken maar denk dat ik ze heb. Nu duimen met de kans van 1 op 73 haha ;) Niet geschoten is sowieso mis

Back
Bovenaan