[WINACTIE] Vuurwerkexpert.nl raad de plaat XXL Edition!

Wat een dikke prijs zeg! :D Poeh hey! Dit is zeker wel de moeite waard om eens goed voor te gaan hurken!

Maar voordat ik mee doe, even een praktische vraag.
Hoe en waar gaat het ophalen van de prijs in zijn werk? Ik werk zelf in een vuurwerkwinkel, dus ik heb heel beperkt tijd om ergens heen te gaan om een prijs (of bestelling) op te halen. Even naar Dronten rijden zou me niet lukken tijdens kantoortijden, bijvoorbeeld. Ik vind het niet eerlijk om mee te spelen als ik de prijs toch niet op zou kunnen halen. Dus vandaar mijn vraag.

Goede vraag. Aan het einde van het jaar gaan we van alle winacties inventariseren waar de prijs opgehaald kan worden. Dit is altijd een winkel in de buurt, of in overleg. Niet elke winkelier zit erop te wachten, de meesten juist wel.

Ingezonden en twijfel over de laatste maar we gaan duimen.

Dank voor de leuke prijsvraag, ben er toch even mee bezig geweest.

ik heb me ook gewaagd aan deze prijsvraag maar zit nog ff te tureluren naar die laatste!!
Ben niet de enige zo te zien...

Was weer leuk om te puzzelen, alleen die laatste plaat... Gisteren maar gestopt om vandaag met nog eens met een frisse blik te kijken maar moest helaas alsnog gokken.
Succes allemaal !

Zozo eindelijk een avondje kunnen zitten voor deze puzzel.. de laatste was ECHT zoeken, is 50/50 gokje geworden. Maargoed dat mag ook wel voor zo'n dikke prijs. Op hoop van zegen :handsup: Succes iedereen en bedankt Broekhof! :kerst:

Ook ik heb meegedaan! Het was even goed zoeken, maar uiteindelijk is het toch gelukt.
Nu maar duimen!

Succes iedereen!

Back
Bovenaan