[Winactie 9] Win een dikke Volt! Siqnature Box!!!! [WINNAARS BEKEND]

Ook maar wat geprobeerd en dit is het resultaat na een middagje ontwerpen en tekenen :D ZEUS

zeus recht voor.jpg

Hier is het label dan voor op de box

black zeus.jpg

en hier is het label dan op de box

volt box zeus.png

Aan iedereen: ik ben ook voor wat meer creativiteit ipv kwantiteit. Je hoeft maar 1 goede inzending te doen om te winnen he :D

Heb zelf geen mogelijkheid om met aparte programma's iets creatiefs te maken en vele andere ook niet. Dus dan maar iets meer creaties met de mogelijkheden die je hebt. In de muziek business schrijf je ook niet meteen een hit, maar schrijf je meerdere nummers waar soms maar 1 echte topper tussen zit die blijft hangen bij de mensen.

Maargoed het kan ook TE erg zijn inderdaad, moet wel serieus blijven.

Ik ga het toch nog even proberen. Misschien krijg ik straks nog inspiratie voor iets gaafs! :-D

Streetparty.jpg

Bijlagen

• PowerHour.jpg
    PowerHour.jpg
    63 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Ik heb niks weg gehaald...

Heb bij de tegeltjes actie niks dubbel gespost...
Heb na dat de actie afgelopen was een aantal herplaatst, om mijn beste te laten zien, maar die zijn dus niet meegenomen.

Vind het ook een beetje gek dat er mensen zijn die zich hier net aanmelden om alleen mee te doen met de winacties, ieder zijn goed recht, maar die lopen hier vervolgens 12 pagina's vol te spammen.

Ja, ik ben misschien iets te enthousiast geweest, maar je mag onbeperkt mee doen toch?!

Als je een label ontwerpt en de afbeelding aanklikt, de link kopieert van de foto en deze plaatst werkt dat voor een kleine tijd. Je dient je eigen ontworpen afbeelding wel ergens op te slaan op je computer, cloud oid.
Als je na het ontwerpen de pagina sluit, blijft de link een paar uur geldig oid en verdwijnt uiteindelijk.
Wij hebben geen enkel bericht hier verwijderd iig en waren dus ook erg benieuwd hoe dit kon.

Daarnaast is het de keuze van vwtotaal dat je zo vaak mogelijk mee mag doen.

Als je een label ontwerpt en de afbeelding aanklikt, de link kopieert van de foto en deze plaatst werkt dat voor een kleine tijd. Je dient je eigen ontworpen afbeelding wel ergens op te slaan op je computer, cloud oid.
Als je na het ontwerpen de pagina sluit, blijft de link een paar uur geldig oid en verdwijnt uiteindelijk.
Wij hebben geen enkel bericht hier verwijderd iig en waren dus ook erg benieuwd hoe dit kon.

Daarnaast is het de keuze van vwtotaal dat je zo vaak mogelijk mee mag doen.

Dank voor de duidelijke reactie ;)

Back
Bovenaan