[WINACTIE] 75 VWC Kerstkaarten zoeken een adres! - AFGELOPEN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom je thuis van het werk ligt er een mooie oranje envelop! Dank voor de leuke kerstkaart en wens de hele crew en volgers een fijn en gezond 2020.

VWC super bedankt!!!:kerst: Vandaag een knal oranje envelop mogen ontvangen met een super mooie kaart erin! Hij heeft een mooi plekje gekregen. Misschien komt er nog een mooie pica van online.:cool:

20191219_095831 bewerkt.jpg

20191219_095843.jpg

Ook hier is hij binnen.
Erg gaaf,en nogmaals bedankt!
Jullie en de andere leden ook fijne dagen!

Hier ook binnen. Hele toffe kaart, bedankt VWC !

IMG_0227.jpg

PS: waarom draaien mijn foto's altijd hier ? :sad:

Vandaag ook een prachtige oranje envelop in de bus gekregen. Zat een prachtige kaart in! Bedankt mannen, jullie ook fijne kerstdagen gewenst! :kerst::biertje:

Goed om te lezen dat de kaart zo goed bevalt. Geef hem een mooi plekje allemaal:thumbsup:

Kaart hier inmiddels ook ontvangen! Ontzettend bedankt, deze mooie kaart krijg de beste plek. :D

Ik wens alle crewleden bij deze ook een vrolijk kerstfeest & de beste wensen voor 2020. Bedankt voor weer een top jaar op vwc met ontzettend veel leuke acties winacties en o.a. interessante importeursbezoeken. :kerst:

Postbode is net geweest, jeetje wat een grote kaart vergeleken met de rest die er al stond :p onwijs erg bedankt en leuke gebaar naar ons.
Namens mijn gezin wens ik jullie ook allemaal een fijn en een gelukkig nieuwjaar toe! :biertje:

Toch weer een kaart gekregen. Toen ik thuis kwam vanochtend stak er wat uit mijn brievenbus:angel:
Heren bedankt maar weer. Ben er zeer blij mee.:wink:

20191219_110513.jpg

20191219_133911.jpg

Laatst bewerkt:
Ik hoorde net wat gerommel bij de brievenbus....en daar was hij dan. Mooie kaart van VWC die hier een goed plekje krijgt!

Bedankt voor dit mooie gebaar!

Jullie ook hele fijne feestdagen en een geweldig nieuwjaar!

Ook hier is ie op de deurmat gevallen.

Dank voor de kleurrijke kaart met daarin de mooie wensen.

Groetjes fam. webber :p

Ik heb de kaart ontvangen. Bedankt en jullie ook fijne feestdagen en een geweldig oud en nieuw toegewenst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan