[Winactie 7] Win een HFF Underground! - WINNAARS BEKEND

Ik heb ook weer meegedaan aan deze geweldige winactie. Brengt de sfeer er lekker in. Mijn favoriete product van Vuurwerktotaal is de Massive. Bestaat nu 2 jaar en dus ook al 2 jaar in de collectie gehad en het was keer op keer genieten. Vooral die mine maakt het helemaal af en daarom staat de Massive ook dit jaar weer hier in de straat.

Is toch best ernstig als je ze vrij snel kan herkennen, want dat betekent dat ik te vaak filmpjes zit te kijken :D. Antwoorden in ieder geval weer verstuurd!

Ondanks dat ik de Crackling Fan geweldig vind, blijf voor mij de Massive de favoriet, alleen al vanwege de mooie kleuren. Misschien na de jaarwisseling de Distraxion.

Ook ik heb een gokje gewaagd! Mijn favoriet das een hele lastige.. de nieuwe Volt Rebound box vind ik super met alle nieuwe effecten die er in zitten, maar Vuurwerktotaal heeft zoveel mooie cakes dat het lastig is om echt een goeie keuze te maken :P

Zo ook weer meegedaan met deze mooie actie! Mijn favoriet is toch zeker wel de Voltfather, wat een bak!

Toch ook nog maar even meegedaan! Mijn favoriete product is toch wel de Capital, erg mooi en bijzonder effect.

ook meegedaan. heb nog niet vuurwerktotaal producten gehad maar als ik op de filmpjes moet afgaan is de hardstylebox toch wel de mooiste .

Back
Bovenaan