[WINACTIE 5] Win een Extreme Salute 2.0! [WINNAARS BEKEND]

Niet dat het voor mij nog iets uitmaakt, omdat ik bij winactie 4 al heb gewonnen, maar volgens mij moet het antwoord op vraag 2 € 3.916,29 zijn. € 4.512,45 is de oorspronkelijke prijs van de losse producten en dus niet van de combi. Althans, zo heb ik geredeneerd. En nog even iets, wanneer begint de spam-actie?

precies, zo dacht ik er ook over! bij vraag 2 wordt gevraagd naar de ''oorspronkelijke prijs van de combi''? Ben benieuwd wat het juiste antwoord had moeten zijn :D

Das een goeie inderdaad!

Maar hoe zit het dan met bijvoorbeeld onderstaande afbeelding?

Bekijk bijlage 33691

Als men hier naar de oorspronkelijke prijs hadden gevraagd dan zou ik zeggen 99,95. De synoniemen van oorspronkelijk zijn namelijk: 1) Aanvankelijk 2) Afkomstig 3) Authentiek (etc)
Het gaat dus over de oorsprong; waar is het begonnen?

EDIT: Bij nader inzien begin ik te twijfelen haha :bonk:

Deze discussie is de reden dat ik het exact zo heb benoemd in mijn antwoord. Dus feitelijk heb ik beide antwoorden genoemd, met de uitleg erbij. Ben benieuwd welk antwoord ze bedoelen!!

Volgens mij is oorspronkelijke prijs bijna altijd de hoogste

In de vuurwerkwereld vaak wel, maar bij goederen waarbij vraag & aanbod heel erg bij spelen niet. Zodra na de introductie van het product de vraag ontzettend stijgt en het aanbod hetzelfde blijft dan is de oorspronkelijke prijs lager dan de huidige prijs. Denk hierbij aan de Bitcoin.

Das een goeie inderdaad!

Maar hoe zit het dan met bijvoorbeeld onderstaande afbeelding?

Bekijk bijlage 33691

Tsja, dan sta ik weer even met mijn k*t vol schepijs. In dit geval zou ik zeggen dat 99,95 de oorspronkelijke prijs is. Bij die combideals is het echter zo dat de hoogst vermelde prijs, de gezamenlijke aanbiedingprijs (niet de internetprijs :bonk:) van de afzonderlijke producten is. Ik krijg hoofdpijn. Tijd voor een biertje :biertje:

Vind het wel weer typisch Nederlands om over een GRATIS product wat te winnen valt, hele discussies te lopen voeren hahaha.
Iedereen heeft een beetje te veel winnaars mentaliteit hier, denk ik wel eens

Back
Bovenaan