[Winactie 4] Win een Barely Legal - Commando WINNAARS BEKEND!

Leuke prijsvraag! Ik zie allemaal stoere dingen. Dit is mijn vrouwelijke creatie (met een beetje hulp van m'n vriend..sssttt :p)

cakeontwerpenjaim.jpg

iemand al een bevestiging gehad via de mail? bij eerdere prijsvragen een bevestiging gehad dat mijn antwoorden aan waren gekomen. nu nog niet , iemand die me meer kan vertellen?

iemand al een bevestiging gehad via de mail? bij eerdere prijsvragen een bevestiging gehad dat mijn antwoorden aan waren gekomen. nu nog niet , iemand die me meer kan vertellen?

For real? Ik denk dat mijn antwoorden nog nooit zijn aangekomen, want ik heb nog nooit een bevestiging gehad... :cry: Tot nu toe aan alle winacties meegedaan... :bonk:

^je aantal schoten klopt niet. :p

Ik heb mij ook weer even uitgeleefd. Dit keer heb ik zowel digitaal als analoog geknutseld. :D

Eerst het standaard ontwerp:
VWT winactie 4 flyineddy 3.1.jpg

De voorkant:
VWT winactie 4 flyineddy 3.2.jpg

De achterkant:
VWT winactie 4 flyineddy 3.3.jpg

Gehele label:
VWT winactie 4 flyineddy 3.4.jpg

En toegepast op een "echte" cake! :D
VWT winactie 4 flyineddy 3.5.jpg

Eddy.

Hierbij mijn werkdangerousshockcake.jpg

Informatie:
Gram: 500
Schoten: 25
Kaliber: 25MM
Effecten: Crackling Mine to Glittering Willow
Beschrijving: Een gevaarlijk dikke 500 grammer! Schiet al zijn 25 schoten in één keer de lucht in voor een waar spektakel. Hij geeft alles wat hij nog kon geven!

Nog maar eentje dan :D
Thunderingmadness.jpg

Informatie:
Kaliber: 25MM
Effecten: Titanium Salute
Beschrijving: Een keiharde 500 grams salute cake! Schiet in 5 salvo's van 5 al zijn waanzinnige harde salutes de lucht in! Echt krankzinnig!
Hardste knalcake van Nederland!

LAATSTE ;P
Thunderousarmy.jpg

Informatie:
Kaliber: 30MM
Effecten: Crackling Mine to Coconut 5x, Willow w/ Yellow Tips 5x, Triple Color Peony 5x, Brocade Crown w/ Red Tips 5x, Titanium Salute 5x
Beschrijving: 500 Grams pot met 5 verschillende effecten! Met prachtig harde Titanium Salute finale.
Gone in 15 seconds.

zoals jullie kunnen zien ben ik een echter hark met dit soort opdrachten.
Ik heb toch iets geprobeerd. Wil natuurlijk uiteindelijk ook meedingen met prijzen ;-)
Ik snap echter helemaal niets van paint ;-) Dus dit was al een overwinning om zoiets te posten.

Bijlagen

• probeersel VWT cake.jpg
    probeersel VWT cake.jpg
    120,4 KB · Weergaven: 0
Back
Bovenaan