[Winactie 10] Win een Volt! Chemical Box! [WINNAARS BEKEND]

Gefeliciteerd winnaars!

Vuurwerktotaal en VWC bedankt voor alle mooie prijzen. Het geluk was niet aan mijn zijde dit jaar, maar hopelijk zijn deze acties er volgend seizoen weer! :thumbup:

Leuk om de chemical box te winnen, maar dan kom je bij de winkel aan..
ik sta vanochtend om 10.30 klaar bij gebro in Maarssen om mijn prijs op te komen halen, is mijn prijs niet geleverd. Mijn bestelling was onbekend. Ik kreeg wel een vervanger ervoor terug die ze over hadden voor dit jaar. Blijkt dus de vervanger is veel minder waard dan het werkelijke prijs die ik zou horen te krijgen. Vind dat er heel slecht is gecommuniceerd tussen vuurwerktotaal en Gebro maarssen...

Leuk om de chemical box te winnen, maar dan kom je bij de winkel aan..
ik sta vanochtend om 10.30 klaar bij gebro in Maarssen om mijn prijs op te komen halen, is mijn prijs niet geleverd. Mijn bestelling was onbekend. Ik kreeg wel een vervanger ervoor terug die ze over hadden voor dit jaar. Blijkt dus de vervanger is veel minder waard dan het werkelijke prijs die ik zou horen te krijgen. Vind dat er heel slecht is gecommuniceerd tussen vuurwerktotaal en Gebro maarssen...

Dat is zeker jammer en niet zoals het hoort. Wat heb je als vervanging gekregen?

In tegenstelling tot hierboven heb ik wel mijn prijs kunnen krijgen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen want Cake 1 begon niet rustig schot per schot met de gouden effecten maar knalde alles er in rap tempo uit met alle effecten door elkaar. Dit hoorde niet, want het hoorde langzaam op te bouwen. 2e cake ging stuk rustiger.

Hoe ging deze bij jullie? Al met al wel 2 hele dikke cakes, dus nogmaals bedankt!:D

Hoe ging deze bij jullie?

Heb hem gefilmd en als ik een cijfer voor deze box zou moeten geven, een dikke 8.
Vooral cake 2 had enorme boeketten met stevige klappen, cake 1 was wat charmanter in prestatie, maar ook zeer mooi.

Chemical Box, vanaf 0:59
Topbakkie :thumbup:

Aangekomen bij de vuurwerktotaal dealer bleek dat deze box er niet was. Als vervanger de zena Triumph box gekregen.

Dat is wel balen zeg, toen ik je eerste bericht las dacht ik 'hoe stom kun je zijn' maar na je 2e snap ik je volkomen. Had wel wat duidelijk gecommuniceerd kunnen worden dan.

Balen zeg, hoop dat ze nog iets leuks voor je kunnen regelen voor komend jaar. Of heb je wel bericht gehad?

Ik kijk dagelijks sta gewoon ingelogt maar ik wou collecties foto's kijken en dan moet ik me boven in opnieuw aanmelden dat deed ik net en toen kwam het privé bericht voorbij.

Back
Bovenaan