Win een VOL karton (12) Mega 6-star! - WINNAAR BEKEND

Ik zou het als volgt doen:

Cake A, cake A all at once, cake B, cake B all at once, cake C, cake C all at once, etc.

Kom maar door :D

Ik houd wel van een lekkere chaos, dus ik zou eerst 1 doen, dan 2 tegelijk, dan 3 tegelijk, en dan een heel setje in 1x de lucht in! Heerlijk :D

Deze prachtige cakes vind ik goed genoeg om los in de vooravond af te steken zodat je er wat meer van kan genieten. Ik zal er ook 6 weggeven, ken wel mensen die wat minder te besteden hebben en toch gek op vuurwerk zijn ( Soort van vuurwerkbank:wink: )

Ik zou de eerste 6 zelf opstoken na elkaar, volgorde maakt niet zo uit en de andere 6 zou ik aan mn buurjongetje geven. Ik probeer hem de liefhebberij mee te geven wie weet heb ik er over 10 jaar een stookmaat bij haha.

Wat een heerlijke prijs weer en wat een reactie's al in die korte tijd. Veel geluk gewenst.

Ik zal ze toch 1 voor 1 stoken, lekker veel cakes om aan te steken en dan in de vooravond genieten van alle effecten per cake.

1. Europa star
2. Calypso star
3. Europa star + Calypso star (tegelijk)
4. 2x Pandora star (tegelijk)
5. 2x Telesto star (tegelijk)
6. 2x Altlas star + 2x Titan star (tegelijk)

1-2. Rustig begin met rood en blauwe effecten
3- tempo opvoeren
4-5 mijn favo siereffecten
6- knetterende finale !!

Hoe ik deze cakes afsteek? Nou, dat is nog niet zo eenvoudig hoor.

Stap 1. wacht nog elf dagen.
Stap 2. haal de cakes uit de kooiverpakking en lees de gebruiksaanwijzing.
Stap 3. verwijder het lont afdekfolie.
Stap 4. sorteer de cakes van de beide sets, elke naam in koppeltjes plaatsend.
Stap 5. plak met tape de koppeltjes aan elkaar in V-shape, met een blokje hout ertussen. Plak ook de twee lonten samen.
Stap 6. herhaal dit voor alle zes de koppeltjes.
Stap 7. wacht nog eens drie dagen.
Stap 8. zet de koppeltjes aan elkaar getapete cakes bij de voordeur.
Stap 9. trek een jas en schoenen aan.
Stap 10. zet je vuurwerkbril op.
Stap 11. loop naar buiten (belangrijk! Je wilt dit vuurwerk niet binnenshuis afsteken!) met de cakes.
Stap 12. zet een willekeurig koppeltje buiten neer, met een afstand van ten minste 8 meter tot objecten en mensen.
Stap 13. steek het lont met gestrekte arm aan met behulp van een aansteeklont.
Stap 14. verwijder uzelf onmiddellijk van het vuurwerk tot minstens 8 meter afstand
Stap 15. kijk omhoog en geniet!
Stap 16. juich even, en evalueer het product met vrienden en familie.
Stap 17. herhaal stap 12 tot en met 16 voor de overige vijf koppeltjes.
Stap 18. controleer of alle schoten af zijn gegaan.
Stap 19. gooi de cakes in de vuurkorf, of lever het als restafval in bij de gemeente.

Persoonlijk zou ik deze om 18:00 uur precies schieten. De eerste 4 per twee in V shape en de laatste 4 tegelijk waarvan twee gelijke in V shape en in het midden twee in I shape voor complete chaos in de straat

Back
Bovenaan