Win een VOL karton (12) Mega 6-star! - WINNAAR BEKEND

Ik zou ze per 2 dezelfde achterelkaar schieten in een lichte V.
Dit omdat de spreiding van de boeketten mooi in elkaar overloopt, krijg je een mooi gevulde lucht van.

om 18:00 een setje de lucht in los achter elkaar. Zo kunnen de buurtkinderen er goed van genieten!

Om 00:00 alle 6 tegelijk om het nieuwe jaar vol gas in te luiden :)

Wat een leuke actie zeg!:)
Ik zou ze 1 voor 1 schieten, samen met mijn zoontje, en laat hem kiezen. Hij gaat het vuurwerk steeds leuker vinden!:thumbsup:

Als ik zou winnen ga ik ze per 2 afsteken in onderstaande volgorde, omdat ik vind dat de effecten zo mooi op elkaar zijn afgestemd.

2x Calypso star
2x Titan star
2x Telesto star
2x Europa Star
2x Pandora star
2x Atlas star

De Pandora en de Atlas als laatste ivm de mooie goude palmen met blinkers en crackling. Echt super dik!

Ik zou ze schieten in een volgorde zodat het lekker opbouwt en eindigt in een finale.

De volgorde:

|| Calypso || || Europa ||

\\ Telesto \\// Telesto //

|| Calypso || || Europa ||

\\ Titan \\ || Pandora || // Titan //

\\ Atlas \\ || Pandora || // Atlas //

Dus:
2 in i-shape (gemixt inkomen met vergelijkbare effecten. Goud, rood, roze)
2 in v-shape (de lucht vullen met glitter en goud
2 in i-shape (de mix herhalen zodat de volgende rij imposanter wordt)
3 in w-shape (de lucht vullen met crackling, zilver en palmen)
3 in w-shape (groot afmaken met een combi van crackling, palmen, goud en grootte)

Dit is toch dik!! Al zeg ik het zelf haha

Bedankt voor de actie!

1) Europa Star
2) Telesto Star
3) Atlas Star
4) Calypso Star + Europa Star + Calypso Star (W Shape)
5) Pandora Star + Telesto Star + Pandora Star (W Shape)
6) Titan Star + Atlas Star + Titan Star (W shape)

Wat een topprijs! Dank vuurwerkmania voor het ter beschikking stellen.

Deze cakes zijn opzich zelf staand al een sensatie, maar om het spektakel nog groter te maken zou ik ze als volgt schieten: 1 stuk ... 2 stuks ... 3 stuks ... en als finale 6 stuks tegelijk!

Alle 6, per 2, op 10 meter van mekaar op de straat tegenover ons! Een display van ruim 50 meter vuurwerk, met enkel de dikste effecten.

Mooie actie weer!

ik zeg een grote box van maken, dus 1 voor 1 maar wel aan elkaar, ik hou van rammen maar ook van rust en dan neem ik deze voor de rust.

Deze rammers moeten natuurlijk in deze volgorde: eerst 1, daarna 2 en dan 3x 3 in W-shape tegelijk.

ps, dit jaar echt dikke winacties. Goed bezig importeurs en winkeliers!

Ik heb deze set al 2x besteld. Ik steek 1 set in de avond af en als ik dit zou winnen dat zou ik ze per set van 3 dezelfde cakes tegelijk schieten om 00:00.

En de volgende dikke actie staat alweer online. We gaan heel wat leden blij maken deze dagen.

om 18u beginnen met de 1e en daarna elk uur de volgende om er vol van te genieten en aftellen naar 0.00u!

Ik zou deze 3x2 schieten waarvan steeds 2 cakes tegelijk en dan drie keer achter elkaar. Als finale zou ik 3x2 cakes tegelijk de lucht in schieten!

Back
Bovenaan