Win een Freakish-4: 4x500 grams cakes door de Diamond Raket mee te nemen op vakantie!

MAAK EEN VAKANTIEFOTO MET DE DIAMOND COLLECTIE RAKET EN MAAK KANS OP DE FREAKISH-4: 4X500 GRAM CAKES!

De winnaar van de "NEEM DE RAKET MEE OP VAKANTIE CONTEST" is bekend!!!

Na vele leuke inzendingen waarvan een aantal bij ons op FaceBook te zien zijn was het moeilijk kiezen.
De uiteindelijke winnaar had niet genoeg aan één grote raket en ging in totaal met 5 raketten op de foto!
Marco Leidekker gefeliciteerd jij wint de Freakish-4!
Wij danken alle deelnemers voor de leuke inzendingen!


Ga jij dit jaar op vakantie en wil je kans maken op een Freakish-4: 4x400 gram cakes? Schrijf je dan in voor de Vulcan Europe neem raket mee op vakantie contest.

Wat moet je doen?
Inschrijven niet meer mogelijk.
Op 13 juli worden er 10 deelnemers geloot die de Diamond Collection raket via de post toegestuurd krijgen. Maakt tijdens je vakantie zoveel mogelijk stoere, leuke en bijzondere foto’s met de raket. Bijvoorbeeld in de zee, zwembad, tijdens het bungeejumpen en noem het maar op. Vervolgens sturen de winnaars deze foto’s in en delen deze via Facebook. De leukste / meest originele foto wint een Freakish-4: 4x500 gram cakes.

Deelnemers:
Niek Verwoerd
Ron Bushoff
Dennis Visser
Marco Leidekker
Leendert Trouwborst
Max Broeks
Janny Smaal
Rob Snijders
Richard Antens
Stefan Van benthem

raket-campagne.jpg

prod-nl-1004.png


Met vriendelijke groet,
Vulcan Europe
Volg ons en blijf op de hoogte over prijsvragen, acties en informatie!

www.vulcaneurope.eu | www.vuurwerkbestelling.nl
 
Laatst bewerkt:
De deelnemers zijn bekend en zijn gemaild. De volgende 10 deelnemers krijgen de raket thuis gestuurd:

Niek Verwoerd
Ron Bushoff
Dennis Visser
Marco Leidekker
Leendert Trouwborst
Max Broeks
Janny Smaal
Rob Snijders
Richard Antens
Stefan Van benthem

Wij zijn erg benieuwd naar de foto's! Verras ons!

Mvg,
Vulcan Europe
 
Ik ben Niek, en ik heb de raket die meer dan 2 meter lang is vandaag ontvangen! Ik ga mijn best doen om keiharde supertoffe vakantie foto's te maken!

Alle andere deelnemers wens ik ook veel succes toe!
 
AI, jammer dat deze actie niet wat eerder gedaan is :D Ik was in deze tijd op vakantie namelijk, haha

Voor diegenen die wel meedoen: veel succes! en geniet van jullie vakantie!
 
De winnaar van de "NEEM DE RAKET MEE OP VAKANTIE CONTEST" is bekend!!!

Na vele leuke inzendingen waarvan een aantal bij ons op FaceBook te zien zijn was het moeilijk kiezen.
De uiteindelijke winnaar had niet genoeg aan één grote raket en ging in totaal met 5 raketten op de foto!
Marco Leidekker gefeliciteerd jij wint de Freakish-4!
Wij danken alle deelnemers voor de leuke inzendingen!

Mvg,
Vulcan Europe
 
Back
Bovenaan