• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Wimmers] Nitraat Thunder

Ruben

VWC lid
Artikelnaam: Nitraat Thunder
Artikelnummer: Onbekend
Importeur: Wimmers
Aantal per verpakking: 50 stuks
Kartoninhoud Nog niet bekend
Effectomschrijving: Knal
Aantal grammen: 1,95 gram PTS
Prijs: 22 euro

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had deze knallers maar dan in een doosje van 20st voor 10 euro.
Ik vond ze ongeveer even hard gaan als de chooet banger.

Ik had ze ook, ik vind ze overigens zeker niet zo hard gaan als een chooet banger, maar wel een goedkoop en toch wel hard dingetje.

Ik had deze knallers maar dan in een doosje van 20st voor 10 euro.
Ik vond ze ongeveer even hard gaan als de chooet banger.

Waren dat niet de Thumping thunders? Die lijken hier nogal op en een doosje van deze met 20 erin heb ik nog nooit gezien. Het kan zijn dat ik niet helemaal op de hoogte ben.

Klopt wel, het was 20 Nitraat Thunders voor 11euro.
Alleen word die niet meer verkocht, durf het niet zeker te zeggen.

Bij Harry loots zijn deze ook te koop, 20 euro voor 50 volgens mij. Weet iemand iets over de knal?

Edit: 22 euro per 50

Laatst bewerkt:
Bij Harry loots zijn deze ook te koop, 20 euro voor 50 volgens mij. Weet iemand iets over de knal?

Voor de prijs vind ik het toppers... Ze gaan ook echt hard, dat verwacht je niet echt van die slechte afwerking. Bij Loots heb je ook de 20 stuks verpakking voor €11.

Afwerking van deze nitraten is inderdaad heel slecht. Maar ondanks dat ze veelal ingedeukt zijn en soms kruit lekken hebben ze in mijn ervaring met deze knaller geen productiefouten laten merken. Goede knallers voor een goede prijs omdat ze harder knallen dan de ouder Thumping Thunder van Original Fireworks (10 euro per pak á 20 stuks).

Nee, ik heb deze van Pyroboy, ook dezelfde doos maar dan lager. Ik vind het hele fijne alleen jammer dat de papiertjes vaak aan elkaar blijven zitten. Helaas lukt het me nog niet om er een foto van te plaatsen.

Verleden jaar vond ik ze echt bagger, slechte afwerking en slechte knal. Ik vond ze scheller dan een thumping thunder, beetje corsair achtig. Wat ik persoonlijk wel grappig vind is dat ze zinken, geeft wel een geinig effect.

Ik ben er eergisteren gaan halen: 20 stuks doosje, 12 euro, 1,95 gram/stuk, gaan maar half zo hard als Chooêt banger :)

Ik ben er eergisteren gaan halen: 20 stuks doosje, 12 euro, 1,95 gram/stuk, gaan maar half zo hard als Chooêt banger :)

Misschien had je een slecht pakje, want die van mij gaan ongeveer zo hard als een chooet banger. 12 euro is trouwens best wel duur.

Deze zijn echt gevaarlijk, heb bij alle nitraten die ik gooide het beton snoeihard weg zien schieten tegen auto's en ruiten. Maar ze knallen wel lekker.

Back
Bovenaan