Willow Wave

Gezien de aandacht voor andere boxen vind ik deze zwaar ondergewaardeerd. Transbomber met zijn constante crackling is schijnbaar meermaals als beste box van het jaar gekozen en ook navenant populair maar ik hoef 'm niet. Doe mij maar deze of als het l-shape moet zijn Espada Palms of zelfs de Crash box. ja, de tb heeft 144 schoten op dat punt niet goed vergelijkbaar. Maar qua prijs wel en dan kies ik veel liever deze box.

Hier kijk ik wel naar uit, 30mm en goed betaalbaar! Was de laatste toevoeging voor dit jaar? Is deze al ergens geschoten?

Wat wen mooi product is dit zeg, ondanks de wind ervaar je zijn klasse. Zou deze wel eens bij de perfecte weersomstandigheden willen zien. Ik denk dat hij dan nog adembenemender overkomt

Niks mis mee echt prima box lekker tempo ook.

Prachtig blok en ja dit is natuurlijk de zoveelste die door de wind zijn schoonheid verliest. Alle symmetrie gaat eruit maar daar kunnen we niks aan doen. Erg mooi geval. Stond op mijn lijst, was zelfs besteld maar deze kon er helaas toch niet meer bij. Voor volgend jaar komt ie er denk ik wel. Dan maar hopen op minder wind zonder dat mist een probleem wordt. Dank voor het delen!

De Willow Wave is me niks tegengevallen, lekker tempo erin en erg verschillende effecten. Ook het spider effect (volgens mij heet het zo) nagenoeg op het laatst vond ik goed uitgewerkt. Waaier tussendoor doet hem goed. Groene blinkers vind ik sowieso erg goed uitkomen en lekkere salvo's op het einde.

Deze had helaas last van vonkoverslag. Ging een stuk sneller zo. Blijkt tevens een omlabeling van Starpalm Wave te zijn.

Deze had helaas last van vonkoverslag. Ging een stuk sneller zo. Blijkt tevens een omlabeling van Starpalm Wave te zijn.
Oh trouwens nog even een correctie op mijn comment op je video: starpalm wave is juist een omlabeling van willow wave want starpalm wave bestaat minder lang* Enige verschil is de opgepompte adviesprijs

Back
Bovenaan