Willow Time

In eerdere post hierboven had ik ook al medegedeeld dat ik ook fan van dit setje ben. Mooie prijs voor 2 beauty s zo te zien. Snap ook niet dat hier niet al te veel reacties op zijn. Eigenlijk van alles van Broekhoff wat toch wel kwaliteits vuurwerk is en met dit setje kun je eigenlijk spreken van ... budgetcakes!!

Broekhoff met deze prijs/kwaliteitsverhouding, dat voelt aan als een schok :O

Als ik een Broekhoff dealer in de buurt vind en t budget mee zit neem ik deze denk ik wel :)

Twee mooie cakes hoor voor dit geld. Grote uitwerkingen, met prima effecten. Denk voor gewone consument erg interessant.

Kan toch haast niet dat er met 252 gram per cake dus zo'n 13 gram per shot zulke dikke effecten en knallen uitkomen. Als het echt zo is neem ik hem graag mee

Ik vind hem er erg dik uitzien, echter vraag ik me sterk af of je hem ook wel krijgt zoals je ziet op de film.. Mocht dat wel zo zijn, koop ik hem zeker, ziet er zeer goed uit.

Ik ben zelf niet van het filmen. Sorry :cry: Kan je wel zeggen dat ik hem qua boeketten goed vond presteren, ondanks dat er voor mooi veel te veel wind stond.

Hoop op nog een filmpje, of dat hij binnenkort nog eens op een demo in de buurt wordt geschoten. Durf hem eigenlijk niet aan te schaffen zonder dat ik hem gezien heb. Maar de eerste verhalen geven zeker hoop :)

Back
Bovenaan