Willow Fan

roobaaro

VWC lid
Artikelnummer: 3490
Artikelnaam: Willow Fan
Bruto Gewicht: 4000 gram
Netto Kruitgewicht: 1996,8 gram
Aantal Schoten: 48
Effectomschrijving: 48 schots waaier cake. Een diversiteit van golden willow effecten met diverse kleuren die lang in de lucht blijven hangen. De finale schiet een zwaar salvo van 6 willow effecten, dit zorgt samen voor een mega spektakel!
Tijdsduur: 60-70 sec
Stijghoogte: 25-30 meter
Richtprijs: € 29,99

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding

lijkt mij geen geld voor wat je krijgt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als het net is als bij Star Gate dan is het ineens veel minder.
En je had de richtlijnen moeten volgen voor een nieuw topic en in de verkeerde categorie.

Weetje, die red dragon en vuurwerktoppers series hebben nooit een kooi. Grote kans dat bij die series de productie onderdoet voor de filmpjes. Hij ziet er zo inderdaad goed uit.

Als deze bak in de straat ook zo presteert is het een toppertje, vooral voor dat geld! Benieuwd hoe deze op demo's presteert.

ik heb deze wel besteld ben wel benieuwd hoe die hier in de staat doet....:)30 euro voor een 48 schots waaiercake is bijna geen geld normaal zijn waaier allemaal tegen de 55 euro aan als niet duurder is

Ik heb hem zelf nog niet in actie gezien maar van de week wel in de bunker in m'n handen gehad en het is een redelijk grote waaier. Zelf heb ik hem ook maar besteld dus ben erg benieuwd :)

Ik kwam op YouTube deze demo beelden tegen. Denk dat het er wel een stuk of 4 zijn die ze afsteken. De effecten komen overeen met de product video maar wel hier en daar scheef.

Ik kwam op YouTube deze demo beelden tegen. Denk dat het er wel een stuk of 4 zijn die ze afsteken. De effecten komen overeen met de product video maar wel hier en daar scheef.

Merci, zo te zien zijn het er 2 (00:11 stilzetten / de finale te zien), voor 30,- valt hij zeker niet tegen.

Hier een foto van het product

OOBfRxA.jpg

Grootte doet er niet toe maar het ziet er wel imposant uit. Hiermee kan je wel om 12 uur mee naar buiten lopen. De prestaties doen er denk ik ook niet minder om, prima cake. Zou hem graag per stuk willen zien.

Back
Bovenaan