Wilde Wieven

Gerwin

VWC lid
Happige Jolanda,
Deze dame is pittig, scherp maar ook lekker heet.
Haar tip, vuurwerk is leuk maar zorg dat je wat lekkers erbij eet.

Het vuurwerk gaat 35 meter hoog.
Inhoud 280 gram kruit.
Schoten: 19

Poenerige Miranda,
Onze dame van financiën ziet graag de munten haar kant op rollen.
Maar haar tip is toch houdt het leuk, het vuurwerk van de buren is altijd het mooist.

Het vuurwerk gaat 40 meter hoog.
Schoten: 21
Inhoud 42 gram kruit.

Rokerige Anneleen,
Een echt toppertje dit boegbeeld van rokend Nederland of wel onze rokende kantoormuts.
Haar tip voor Oud en Nieuw, peukje eventjes aan de kant lontje in je hand.

Inhoud 50 gram kruit.
Schoten: 1
Het vuurwerk gaat tussen de 3 en 20 meter hoog.

Slimme Mirjam,
Deze slimme dame zorgt voor een pittige aanvulling op een Oudejaar Avond.
Haar tip, heb je hersens in je kop zeg dan tegen stunten met vuurwerk stop.

Inhoud 196 gram kruit.
Het vuurwerk gaat 30 meter hoog.
Schoten: 70

Soppige Riet,
Dit leuke gezellige potje is vernoemd naar oma spik en span.
Haar tip, voor een goed Oud en Nieuw, ruim je straatje goed op dan krijg je niet op je kop.

Inhoud 45 gram kruit.
Schoten: 25
Het vuurwerk gaat 20 meter hoog.

Sterke Wendy,
Voor deze dame gaat menig man een blokje om, dus blijf zeker 8 á 9 meter uit de buurt staan. Haar tip, anders komt ze achter je aan.

Inhoud 48 gram kruit.
Het vuurwerk gaat 25 meter hoog.
Schoten: 24

Richtprijs: €42,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Hahaha! Wat een namen weer! Dit pakket is volgens mij vernoemd naar medewerkers (en familie) van Witte Tentenverhuur!

Totaal bevat dit pakket zo'n 660 gram kruit! Voor slechts €42,50 heb je dus heel veel kruit. Nou zegt dat niet altijd wat, maar het is wel een goed teken. Effecten omschrijving is natuurlijk nietszeggend, maar ik denk dat dit pakket wel potentie heeft. Happige Jolanda heeft praktisch maximaal gevulde tubes, Rokerige Anneleen zal wel een fontein zijn die 20 meter hoog komt (klinkt goed!), Poenerige Miranda zijn misschien fluiters (gezien de grote stijghoogte) en de andere potjes lijken me kleine luchteffecten.

Ik denk dat dit pakket best eens goed zou kunnen verkopen in de winkels, omdat veel consumenten een pakket zoeken voor onder de €50,-. Maar voorlopig zie ik graag een paar films tegemoet!

Rokerige annaleen is een fontijn met mine ;) vandaar die 20 meter haha. Zijn allemaal potjes met de effecten van alle andere cakes die ze verkopen alleen dan kleiner. Mooi pakket voor de 42,50 maar niet voor 12 uur. Dit is meer een door de avond heen komen pakket.

Tevens film toegevoegd aan de TS

Ziet er uit als een leuk pakket met een mooie prijs. De namen komen alleen niet overeen met de film denk ik?

Rokerige Anneleen,

Daar wil ik wel wat op zeggen.
Ik hoop niet dat er een hoop mensen zijn die niet naar de adviezen van Marijn luisteren.
Zij zullen ongetwijfeld uitleggen dat de fontein na afloop een mine is.
Hopelijk zullen zij ook uitleggen wat een mine inhoud.

Wat ik hiermee probeer duidelijk te maken is dat er nog genoeg mensen zijn die lekker staan te lallen en lol staan te hebben dicht bij een fontein.
Want zo gaat dat nu eenmaal met oud en nieuw.
Als zij dan ondanks de tekst en uitleg van Marijn vuurwerk niet naar de tips luisteren, zullen zij aangenaam verrast worden door dit mineschot.

Ik zelf denk dat als het label een melding had gehad met single shot dat de afstand wat makelijker in acht genomen zal worden.
Een mine vind ik zo i zo een hele goede keuze.
A(nna)lleen had ik er geen combi van gemaakt.

Jammer dat het mine effect niet echt goed zichtbaar is op de film.

Groetjes Giron

Het staat duidelijk op de verpakking vermeld dat er een mine inzit en dat er voldoende afstand gehouden moet worden.

dat is wat ik dus bedoel te zeggen.
Met leest de tekst, luisterd naar de uitleg in de winkel.
Vervolgens steekt men dat ding aan met oud en nieuw.
men ziet, he het is een fontein, lalalalala, lekker lollig doen en dan niet rekening houdende met het verassings effect.
Daarom was het denk ik beter geweest om er een mine singleshot van te maken.
Maar we zullen het afwachten.
Nogmaals ik vind het een prima product maar als het maar goed gaat!
Groetjes Giron

Leuk pakket.

Maar ik heb toch een paar opmerkingen erover.
Soppige Riet.
Jammer dat er alleen maar staarten uit deze cake komen.

En de slimme Mirjan en dan bedoel ik de tweede slimme Mirjan die je op het filmpje ziet, vind ook wat minder.
Beetje jammer dat deze cake grotendeels uit tails bestaat.

Nu moet ik wel zeggen, dat ik de eerste slimme Mirjan op het filmpje wel erg mooi vind.

Rokkige Anneleen vind ik ook top.
Mooi fontijntje en de mine effect als mooie kers op de taart ehuh fontijn.

Neem ik dit pakket, ik weet het niet.
Ik heb altijd het idee dat ik expres door de/een importeur wordt genaaid, als ik cakes koop met alleen tail effecten....:angry:

Filmpje heeft me toch wel overtuigd, en ik ben zeer tevreden met dit pakket.

Wat leuke potjes sommige met enkel tails en fluiters en sommige met boeketten. En een erg leuke waaier vol afwisseling en knallende finale. De unieke fontein-mine maakt dit pakket af.

Prijs/kwaliteit niet verkeerd naar mijn mening! :D

Laatst bewerkt:
Inderdaad een leuk pakket,de effecten zijn misschien niet super geweldig,maar voor de prijs gaat dit denk ik (moet nog even goed kijken) in mijn collectie komen.
Vind het toch wat meer appartere effecten hebben dan wat je bij andere merken niet zo snel zou zien.

De demo van gisteravond heeft me overtuigd, dit pakket moet in de collectie komen. De 19shots cake is erg goed, met een crackling tail omhoog en dan een harde burstknal en een effect wat lang blijft hangen. Er zit ook een fontein in die lijkt op de vette Marja, alleen een iets kleinere mine. Verder zit er een leuk fluitpotje in, met fluiters met glitterstaarten. De tails van soppige riet zijn wel grappig. En de slimme mirjam vind ik een topper, met redelijk aparte effecten.
Dit pakketje is gewoon leuk voor de afwisseling, tussen alle harde knallen door.

Is dit pakket gisteren geschoten!? :shocked: Je hebt het niet heel toevallig gefilmd? :sad: Want pakketen afsteken bij een demo is wel een unicum.

De effecten die je omschrijft klinken goed!

Is dit pakket gisteren geschoten!? :shocked: Je hebt het niet heel toevallig gefilmd? :sad: Want pakketen afsteken bij een demo is wel een unicum.

De effecten die je omschrijft klinken goed!

Er zijn gisteren 5 pakketten geschoten.

-super 4 Broekhoff
-top 5 lights Wolff
-4 elements Wolff
-wilde wieven Marijn
-zware jongens Marijn

Het pakket wilde wieven is gewoon echt iets speciaals. Je moet niet verwachten dat je als bij andere multishots pakketten potten krijgt met voornamelijk crackling of rood/groen voor dat geld.

Je houdt er van of niet. Ik hou er van het pakket is haar geld dubbel en dwars waard. ook zit er in dit pakket een mooie fontein/mine die weinig onderdoet voor de vette marja.

Kortom helemaal top.

Groet,

Joo, wat is dit een vet pakket! Als dit pakket representatief is voor al het vuurwerk van Marijn komt er volgend jaar zeker meer Marijn! Heb nou 3 cakes van het pakket afgestoken.
De waaier: Heldere commets en de knallen vlak boven de tubes waren goed hard in real life.
Gilpotje: Heel appart effect, ze draaiden heel hard rond, waardoor het op kleine cirkeltjes leken die de lucht inschoten.
Potje met alleen tails: Leuk en sierlijk, me broertje mocht hem aansteken en vond hem erg mooi.

Gisteravond de resterende 2 cakes en fontein afgestoken. De fontein zorgde voor een lekker verrassingseffect en de mine was 'in de straat' flink huge. Gelukkig voor ons stond de wind precies de goede kant op, anders hadden we lekker een hoop vuur over ons heengehad. De mine bleef namelijk goed lang hangen.

De 19shots cake was ook heel goed, de effecten waren een stukje kleiner en de burst iets minder als de andere 19shots cakes die ik had, maar de effecten bleven heel lang hangen.

De Sterke Wendy verraste me echt, dat deze effecten mogelijk zijn met 2 gram per shot!

Echt een toppakket en zeker voor deze prijs!

Wederom een goed pakket van Marijn. Ik zeg 'wederom', omdat ik vind dat Marijn sowieso echt goede pakketten heeft. Maar deze lijkt er qua prijs/kwaliteit verhouding wel uit te springen.
Hij was erg snel uitverkocht bij de zaak in Eemnes. Maar we konden er via-via toch nog één regelen voor het personeel. Na sluitingstijd dus voor de deur het pakket de lucht in gejaagd. Er zitten écht diverse effecten in! Elk potje is - hoe klein ook - totaal anders dan de andere. Een glitter tail potje, een fluitpotje, een cake met grote boeketten en prima burst... Echt een erg gaaf pakket voor het geld!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan