Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar? En natuurlijk: waarom? Familie, vrienden, ouders, kinderen of je hond? Laat het weten.

De mensen waarmee ik op dat moment voor de klok zit. Meestal waren dat altijd mn ouders, zus en andere visite. Dit jaar echter nog geen idee waar ik oud & nieuw doorbreng. Dus ook niet wie dit jaar de eerste worden.

Dat zal zoals altijd zijn degene die het dichtste bij mij in de buurt is. Ik heb geen vaste volgorde (bij gebrek aan vriendin, anders weet je het wel... :bonk:).

Eerst de vrouw en kids, rest van het bezoek volgt daarna. Dan zsm naar buiten om te genieten van al het geweld in de straat.

Dit jaar voor eerst de kids erbij (oud genoeg om wakker te zijn om 12 uur :handsup: ) dus ga beetje vanuit dat eerst de kids dan m,n vrouwtje en dan uiteraard de visite en eenmaal buiten de buren.

Mijn 2 broers en mijn moeder. Dan gelijk naar buiten rushen om naar al dat mooie vuurwerk te kieken. Daarna nog de laatste spul (boxen) afknallen als het rustiger is geworden!

Heel eerlijk? De gene die om 00:00 het dichste bij staat. Aangezien we het hier met een grote groep vieren.

Vorig jaar de fout gemaakt een rondje om de tafel te doen, waar mijn vriendin achteraan kwam en ik haar dus vergat. Dit resulteerde in een boos gezicht gedurende een uur waarna ik er pas achter kwam.
Dus dit jaar eerst mn vriendin, al vergeet ik iemand anders is dat net ff minder vervelend hahaha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan