Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Standaard mijn vrouw en kids als eerste, daarna de rest van de meute die zich op dat moment in mijn huis bevind. Bellen naar famillie etc dat doe ik nooit, geen tijd voor en meestal kom je er toch niet doorheen
Ligt eraan wie ik bij mij heb. Als ik een partner heb, dan staat zij op één (en kids daarna). En mijn broer staat op twee voor mij. Lang heeft mijn beste vriend erg hoog gestaan in de felicitatiepikorde, maar dat is wegens omstandigheden over. Op dit moment ben ik vrijgezel dus mijn broer staat voor mij 100% op één. En daarna mijn vader.
als eerst me moeder en daarna me broer.
3a4 jaartjes terug vierde ik oud&nieuw en wensde ik een vreemd iemand (buurman van m'n vader) eerder een gelukkign nieuwjaar dan m'n eigen moeder. maar dat kwam omdat ze de telefoon niet opnam. maar toch de gedachte is wel raar
Mijn ouders al eerste. Deze wens ik met de jaarwisseling. De rest van mijn familie pas op nieuwjaarsdag overdag. Met de jaarwisseling komt mijn familie niet op bezoek.
Na enkele minuten in het nieuwe jaar degene die ik buiten tegenkom tijdens het afsteken.
als eerst mijn vriendin die er dit jaar niet bij is via de telefoon, maar dat is nog voor 00.00 anders lukt dat niet. dan om 00.00 me moeder zo ie zo als eerste daarna me broertje, neefje, broer ff berichtje sturen en me vader ook tenzijn mijn vader thuis is dan gaan we rond een uur of 9 nog ff bij hem langs.