Wie mis je ?

Torrr

VWC lid
Ik heb dit van een motorforum en het lijkt mij wel leuk om het hier ook te doen.

Je zet hier een naam van een lid die je al een hele tijd niet online hebt gezien en misschien krijg je antwoordt van iemand die weet waarom hij niet meer online is oid.

Wel leden die minimaal 1 jaar niet online zijn geweest en ook geen leden die een ban hebben aub !

Om af te trappen : SniperX

Volgens mij woont Bryan gelukkig samen. Heb hem nog gefeliciteerd vorig jaar,voor zijn verjaardag. Maar echt uitgebreide gesprekken nee. Ook geen idee,hoe veel hij nog bezig is met vuurwerk.

Ik ben benieuwd naar RF JEROEN = Geen vw meer na RoyalFW? Of toch onder ons met een nieuw account.

Niet alles, maar wat mij verteld heeft is dat hij hoog nodig een nieuwe laptop moet hebben om weer op VWC te kunnen komen.
Hij is op FPM aktief.

Fred satekroket is inderdaad op FPM actief.
Ook is hij daar mod.

Hij is daar niet altijd zo aanwezig zoals ik hier en daar ben.
Maar hij is er, still rocking.

Laatst bewerkt:
Ik wou zeggen Pyromovies HD maar ik zie net dat hij gebanned is! ZenaVevo uit mijn eigen stadje al een tijd niet gezien hier!

Teun48

Al tijden niet meer gezien.
Volgens mij is hij niet meer actief in de vuurwerkwereld. Heeft andere hobby's gevonden, zeg maar. Als je z'n facebook wil hebben, dan moet je me maar een PM sturen.

Hetzelfde geldt voor Leslifan. Ook niet meer met vuurwerk bezig.

Wel jammer, want ik mis hen beide ook...

Hey jongens, wat leuk om na zo veel jaar absentie weer wat te typen hier! :bye: :droolthum: zelfs de emoticons zijn dr nog haha!

Heel leuk en stiekem hartverwarmend om dit zo te lezen! Met mij gaat het prima! Ik ben inmiddels bijna 23 -maar voor mij mogen de ouderwedse puddingtarzan, snotaap en kleine ook nog- en ben nu vooral aan het werk als floormanager bij TheGrassCompany te Tilburg! Ik houd me verder veel bezig met een zekere voetbalclub uit Amsterdam, maar daar zullen we verder niet over gaan babbelen:wink: verder heb ik mn vuurwerkpassie nogsteeds wel een beetje, tis nooit weggegaan! een gezegde dat ik inmiddels heb ervaren! gelukkig is het niet ver voor me naar de zuiderburen dus dr wordt nog wel wat geknalt hier en daar! Bedankt Tristan voor de heads-up!

@DarkSoul, roof je nogsteeds inspiratie of zal ik mijn handtekening daaronder aanpassen hah?

groetjes,
Tommetje :wink:

Back
Bovenaan