Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou graag een bril dragen maar aangezien ik zelf al een bril draag word dit het hem niet en heb nog steeds geen fatsoenlijike overzet bril gevonden en die veiligheidsbrillen opsterkte zijn me voor die ene dag gewoon te duur.
Geen ervaring mee, maar ik denk dat het toch wel scheelt. Al zou het er dwars doorheen gaan, dan remt het alsnog af. En als je er geen draagt help het sowieso nietBen zelf van plan dit jaar er ook een te dragen, maar zit dan altijd te denken of t nou wel helpt als er van 4/5 meter afstand de achterkant van een nitraat tegen aan knalt.. Iemand ervaring mee gehad? Want ik kijk er niet gek van op als het er dwars doorheen gaat![]()
Wanneer je ziet dat iemand gevaarlijk bezig is ben je eigenlijk al te laat he, het kan ook misgaan gelijk de eerste keer dat iemand gevaarlijk doet. En je rug ernaar toedraaien geloof ik niet zo inIk draag er geen, niet omdat ik het lelijk vind of iets. maar ik geloof er niet zo in. Als je het risico loopt om het in je ogen te krijgen ben of jij fout bezig of de rest. wanneer iemand gevaarlijk bezig is ben ik weg. Of wanneer er iets fout gaat draai ik toch altijd me rug erna toe. Ik blijf erbij, steek het af zoals het hoort en er zal bijna niks fout gaan, hiermee bedoel ik ook de juiste afstanden. Maar dit wil niet zeggen dat ik tegen de bril ben, ik vind toch voor jongere kinderen een goede optie aangezien die zelf experimenten maken en er snel wat fout gaat. Maar voor mij iemand met vrijwel alleen nog sier vind ik het niet nodig.
Dat is zo maar een veiligheids.bril op sterkte kost snel een euro of 400 en voor die ene dag hou ik me eigen bril wel op die heeft me ook al een paar keer beschermt.Ogen zijn onbetaalbaar.
Wanneer je ziet dat iemand gevaarlijk bezig is ben je eigenlijk al te laat he, het kan ook misgaan gelijk de eerste keer dat iemand gevaarlijk doet. En je rug ernaar toedraaien geloof ik niet zo in, er kan altijd iets afketsen.
Ik ben zelf van plan om er dit jaar wel 1 te dragen, al was het alleen maar om het goede voorbeeld te geven aan kinderen.
Wat ik me afvraag is of je eigen bril dan geen schade oploopt? Want dat lijkt me ook een duur geintje. Of neem je dan een oude reserve bril ofzo?Dat is zo maar een veiligheids.bril op sterkte kost snel een euro of 400 en voor die ene dag hou ik me eigen bril wel op die heeft me ook al een paar keer beschermt.
er zijn ook overbrillen te koop die ook nog best comfortabel zitten voor niet te veel geld
zoals deze http://www.seton-signalering.nl/veiligheidsbrillen-overbrillen.htmlp
Ik heb geen bril en gebruik deze regelmatig als ik op een fabriek moet werken waar deze verplicht zijn dus ik neem aan dat ze meer dan voldoende zijn voor vuurwerk
En dan krijg je een babypijl van een ander in je oog.Ik gebruik nooit een bril maar, als het knalvuurwerk is draai ik me altijd om. Want aan een knal is toch weinig te zien!
Ik gebruik nooit een bril maar, als het knalvuurwerk is draai ik me altijd om. Want aan een knal is toch weinig te zien!