White Thunder

Zeker heerlijk thunderboy ik had hem vorig jaar ook.
En aangezien ik niet weet waar ik een hoogmoed kan krijgen neem ik wat extra van deze.

vond deze toch juist minder op de demo die ik had gezien... Kan aan mij liggen, maar hij kwam niet super indrukwekkend over.

Vond deze wel lekker hoor! merkte eigenlijk weinig verschil tussen de SS, thunderstruck en deze op de demo van Zoetermeer. Het zijn allemaal andere dreunen namelijk. Ik heb zijn broertje, de cruel cannon, 4x als finale knaller staan en dat gaat volgens mij prima :)

Vond deze wel lekker hoor! merkte eigenlijk weinig verschil tussen de SS, thunderstruck en deze op de demo van Zoetermeer. Het zijn allemaal andere dreunen namelijk. Ik heb zijn broertje, de cruel cannon, 4x als finale knaller staan en dat gaat volgens mij prima :)

Dat klopt. Dat zegt echter meer over het niveau van de Silver Salute en Thunderstruck dan over de White Thunder zelf.

Zit te twijfelen of deze in mijn assortiment moet komen ja of de nee... Vroeg me af of ik de knallen van de Ti-boeketjes kan vergelijken met bijvoorbeel de Silver Salute of de Silver dragon van Original.

SS

http://www.youtube.com/watch?v=_R5WUmqtqc0

Silver Dragon

http://www.youtube.com/watch?v=n5QiOHyf0NI

Deze gaan niet in een rap tempo, maar qua dreun vraag ik me af of de White Thunder ook in de buurt komt! Me dealer in de buurt verkoopt ze, dus wie weet kan ik overtuigd hier worden!
Cheers!!

Knallen zijn niet zo hard als Silver Salute, maar zeker wel harder dan een siercake. Denk aan Delicious Thunder, zoiets. Goeie boem.

Op de demo in september knalde deze harder dan de 2013 silver salute.

Op de één of andere manier denk ik vaak dat er op de landelijke vuurwerkdemo's ieder jaar weer wel wat gesjoemeld wordt. Dit om de aankopen natuurlijk te stimuleren! Ik weet het niet altijd met vuurwerkcake's. Soms zit er een goeie treffer bij, maar na het zelf te mogen afsteken lijkt het weer stukken tegen te vallen. Kan natuurlijk ook met de hoeveelheid te maken hebben die ze tegelijk de lucht inschieten. Het zou goed zijn dat ze er ook rekening mee houden om er eerst ééntje af te schieten, en dan vervolgens meerdere. Zo kunnen we met z,n allen rekening houden me dunkt!!

Back
Bovenaan