White Thunder

Nee dat licht niet aan mijn camera. Bij youtube is een optie die een bewegend filmpje stabiliseerd ofso. Maar dat is geen succes!

S5035394.JPG

Waren 8 heerlijke knalpotten zijn wel snel voor bij.
maar zijn egt geweldig knalbokjes en de knallen zijn ook lekker hard. komen volgend jaar zekers weer in me collectie

Yep, mooi spul maar langzamer dan de Delicious Thunder Finale Edition, en ik had ook het idee dat die klappen droger waren en daardoor wat harder overkwamen. Maar niettemin erg leuke rapid fire knalbakkies.

10 tegelijk afgeschoten, zie de video!

heavy 4 eerst met een gratis cake no mercy en daarna 10x de white thunder Erg goed gelukt project met flink tempo erin wat zorgt voor een heus mini showtje met knalfinale!

Yep, mooi spul maar langzamer dan de Delicious Thunder Finale Edition, en ik had ook het idee dat die klappen droger waren en daardoor wat harder overkwamen. Maar niettemin erg leuke rapid fire knalbakkies.

Vind je dat niet wat lekkerder juist dat ze net even wat minder snel zijn dan de Delicious? Persoonlijk vind ik die laatste wel top maar eigenlijk te snel, want je hebt niet het idee dat dat 36 schoten zijn. Alleen prijstechnisch is ie samen met z'n langzame broertje wel wat interessanter dan deze White Thunder.

Deze ging in mijn finaleproject beetje overlapt door 4 Secret Salvo's dus niet héél goed kunnen onderscheiden maar in knal scheelden ze niet tot nauwelijks. Tempo van de Delicious Thunder fin. ed. die ervoor kwam vond ik wel nog heftiger, knallen niet zozeer harder maar wel tik droger. Voorkeur gaat daarom daarnaar uit, maar met deze White Thunder is echt niks mis. Heb je rapid fire knalbakkie nodig en deze is in de buurt; geef twijfel nodig, gewoon aanschaffen.

Wat is nu eigenlijk de prijs van dit pracht blokje?
Gezien dat hier op vwc staat dat de prijs 12.95 is maar volgens fpm is de prijs
16.95.
*hoopt dat vwc gelijk heeft*

Back
Bovenaan