Whistling Thunder Queen

Had ik een slechte batch ofzo? 2 pakjes gestookt maar misschien 2 deden het zoals hoort. Meestal ging er enkel een bombette de lucht in zonder enig effect, soms alleen een knal of fluit. Die enkel die het wel goed deed was qua knal goed, qua fluit kwam het niet boven Wolff's Rebel uit. Heb nog 3 pakjes, volgend jaar kijken wat die doen maar dit koop ik niet zomaar weer op de gok.

Hier een heleboel weigeraars, ik had 9 pakjes en er gingen er ongeveer 10 waarbij alleen de bombette eruit kwam en verder niets..

Over het algemeen gingen de meesten wel af.
Wel een twee/drietal single shots waar de bombette niet verder kwam dan net uit de tube.. deze begonnen op de grond te vliegen, fluiten en knallen... minder feestelijk.

Voor de rest ging de meesten wel prima.

Ik had ook een hoop weigeraars. Sommige knalde ook net boven de tube wat gevaarlijke situaties veroorzaakte. Ik heb 14 pakjes weg gestookt. Beetje weggegooid geld helaas.

Erg vervelend om te lezen,dit is uiteraard niet de bedoeling,hebben de leden de whistling thunder queen toevallig bij dezelfde dealer gekocht?

Hier hetzelfde geval, ik heb wel batch van 12/13 gekregen? Dit is gekocht in Limburg. Bombette vloog er bij een paar uit en meer gebeurde er niet.

Had eentje die wel omhoog ging maar niks deed, geen fluit en geen knal.
Ook had ik eentje die meteen de tube aan flarden knalde. Een heerlijke knal waar ik pijnlijke oren van kreeg, maar zeer gevaarlijk natuurlijk.

Verder een lekkere fluit en heerlijke knal. Komen weer in mijn collectie!

Erg vervelend om te lezen,dit is uiteraard niet de bedoeling,hebben de leden de whistling thunder queen toevallig bij dezelfde dealer gekocht?

Ik heb ze bij Steenbergen gekocht. Had er overigens ook eentje die in de tube knalde. Verder zijn het geweldige dingen als ze het goed doen!

Met de royal thunder smoke toch wel me favorite single shot.
Die dreun die er vanaf komt.
Mijnes knalde toch echt de binkies etc eruit.
En een mooie fluit netjes afgewerkt niet te kort.

Jammer van de wisselende kwaliteit.Eerste jaar top daarna ook last van van bombettes die wel de lucht in gingen maar niet knalden.Begrijpelijk dat deze uit het assortiment gaan als de kwaliteit niet kan worden gegarandeerd.

Jammer van de wisselende kwaliteit.Eerste jaar top daarna ook last van van bombettes die wel de lucht in gingen maar niet knalden.Begrijpelijk dat deze uit het assortiment gaan als de kwaliteit niet kan worden gegarandeerd.

Ze knallen anders wel een stuk harder dan de thunderking.

Back
Bovenaan