Whistling Thunder Queen

Heel leuke single shots ja! Zeer herkenbaar geluid, lift charge, fluit, burstknal. Zelfs als je binnen zit en niet hoeft te kijken, dan herken je dit product al. Denk dat Katan met de Thunderkings en deze singleshot twee heel leuke producten in huis heeft.

Afgelopen jaar hartstikke tevreden over deze singleshots.
Ik heb me gister veel singleshots erdoorheen gejaagd met een aantal anderen.
Ook flink wat pakjes Queens.

Nou, ik heb zeker een aantal weigeraars gehad, in totaal stuk of 6 van de ongeveer 36 wat we hebben opgestookt.
Dat vind ik persoonlijk toch echt teveel, ze kwamen overigens uit verschillende pakjes en verschillende kartons...
Maar degene wat het wel goed deden deden het prima hoor!

Worden volgend jaar gewoon weer gekocht hoor! :D
Misschien vocht, de lift ging af de bombettte ging omhoog en daar bleef het bij!
Of een productiefout.

Ik zag een bombette vallen en na een tijdje de bombette eens gepakt, hierin zat een klein plastic? buisje waar helemaal geen kruit inzat.

Dus ik denk gewoon het kruit vergeten erin te doen?

Knalden erg lekker, felle fluit met een goede knal en mooi ti-boeket!
Harder dan de binkie? ik weet het niet, ik vind ze wel leuker.

29qjias.png

Ook voor mij de beste (knal) singleshot van NL. Heerlijke fluit met lekkere knal.
Gewoon prima stookwaar om de dag door te komen. Heb geen weigeraars of mankementen ervaren.

Hmmm....Tsja....
Erg leuk spul met een felle fluit en een super knal. Van de 18 stuks die ik had helaas 6 weigeraars (bombette kwam eruit maar geen fluit en knal)..
Twee stuks in elk pakje om precies te zijn, en tsja dan wordt het toch best duur speelgoed. Ben benieuwd wat Katan hiervan zegt, aangezien er toch relatief veel mensen hier last van hadden.
Hopelijk is dit volgend jaar opgelost, want het is mooi spul, dat zeker.

Dit is de enige single shot die ik dit jaar nog wil hebben vanwege de goede recenties. Ik hoop dan ook dat hij top presteert. Normaal kocht ik ook altijd de multi tk van broekhoff, maar een aparte reden is deze niet meer te koop, jammer want hij was top.ik hoop hiermee een goede vervanger te hebben.

Heb dit jaar voor het eerst 2 pakjes hiervan aangeschaft, maar ze zitten allemaal scheef vast op hun voetje. Meer mensen die hier last van hebben?

Waren het hardste van al mijn shocks neem dit jaar Mischien wel 10 pakjes of meer ( ik had de black smoke shock,mad dog shock,sick6 Thunderking 4 St. Van Katan,red bastard en de coloured van Katan)

Erg hard inderdaad, ook wat dieper qua knal dan de andere singleshots die ik had. Leuke schelle fluit, toppers.
Eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat de thunderking 2.0 er erg dicht in de buurt komt.

Back
Bovenaan