Whistling Thunder Queen

Zijn de Rockets hetzelfde als deze?
ofwel zelfde knal en fluit?
Ik kreeg de rockets mee omdat er op mijn afhaalformulier niet gespecificeerd stond welke het was :p

@ kanzloos ja ze gaan even hard dus dat zit wel goed
@ ChrissieOne : heb zelf de rockets ook alleen nog afgestoken maar ik neem aan dat ze vergelijkbaar zijn met de whistlingthunder Queen ja

346oxnn.jpg

:cool:

Knallen lekker ja, heb ze nu allemaal opgestookt en soms komt er een weer terug naar benede (knalde niet)

Ik vind dit momenteel 1 van de betere al dan niet de beste single shot van NL

Ik heb een karton aangeschaft om er een project mee te maken echter heb ik besloten deze door te schuiven naar volgend jaar door het slechte weer en de moeheid door het vele werken de laatste dagen.
Ik begin nu toch wel te merken dat ik de jongste niet meer ben:p

Deze waren inderdaad erg goed, had er maar 1 slechte tussen, die knalde alleen en gaf geen fluit. De rest was super.

Ook gehad en werkelijk genoten hiervan. Geen misser gehad en knalde alles eruit, Asian Thunders, binkies en Sick6. Topper!

Heel gaaf product. Die fluit is heel apart, dat maakt hem echt uniek. De knal met titanium boeketje mag er ook zeker wezen, al had ik daar nog iets meer van verwacht gezien de vele reacties daarover. Ik vond hem goed hard maar niet bijzonder. De Thunderking, ook van Katan, ging even hard.

Opvallend trouwens, ik had er wel 2 waar geen lont aan zat, was er niet aan gemaakt. Ook geen gaatje ervoor ofzo, productie foutje?

Back
Bovenaan