Whistling Thunder Queen

Wie helpt er in godsnaaam nou telkens die afkeur verhalen de wereld in?? Is elke keer weer helemaal nergens op gebaseerd maaagoeee, ze zijn niet afgekeurd en 2 pakjes zijn besteld, ga er nog wat bij halen.

Fluit plus dreun is een perfecte combo!

Silver salute denk ik net niet.
Maar wel in de buurd.
Iig gewoon schoftig hard!

Gewoon los stookwerk dus.. Heb genoeg knalcake's dus daar hoef ik het niet voor te doen. Ook de screaming salute van royal dus die combinatie is er al.

Zoals ik al eerder had aangegeven is dit echt een ondergeschoven kind als het gaat om bekendheid maar wat betreft de prestaties hiervan echt onwijs goed is. Ook dit jaar probeer ik weer een aantal pakken te bemachtigen want deze mag echt niet ontbreken in mijn collectie.

Ik ben nu toch wel erg benieuwd naar deze single shot. 6 pakjes besteld...maar ik denk dat er nog wel ene paar bij komen tijdens de verkoopdagen :).

Geef alleen aan waar deze te koop is en toevallig ligt Deventer naast Zutphen
Als hij in Rotterdam had gewoond had ik hem naar Cigo gestuurd:p

Laatst bewerkt:
Je kunt geen luchtknal vergelijken met een grondknaller, het is gewoon een goede knal.

Harder dan een Belgische nitraat vind ik zelf.

Je kunt geen luchtknal vergelijken met een grondknaller, het is gewoon een goede knal.

Harder dan een Belgische nitraat vind ik zelf.

Dan kan je een ugly joe ook niet vergelijken met een grondknaller want dat is ook niet gekwalificeerd als een grondknaller. Maar ik snap wat je bedoeld, regels enzo. Beetje flauw van me dit.

wat knallen deze toch heerlijk,
net een pakje weggeschoten en ga er morgen weer wat bij halen

aanraders!!

wat knallen deze toch heerlijk,
net een pakje weggeschoten en ga er morgen weer wat bij halen

aanraders!!

Zeer jammer dat deze was uitverkocht bij Orthen.. had hier 10 pakjes van besteld. Wilde toch echt deze singleshot schieten met oud en nieuw. Misschien volgend jaar dan maar.

Back
Bovenaan