Whistling Thunder Queen

Deze ook een aantal mogen meemaken met de jaarwisseling, beste singleshot die ik heb gehoord en gezien.

Goede fluit naar een nog betere knal, echt een goede harde dreun, ook het heldere vol titanium boeket voegt zeker wat toe.

Katan, goede zet! :)

Laatst bewerkt:
Deze combinatie doet het altijd goed, de Rebel vond ik niet koopwaardig, maar als deze is zoals op het filmpje lijkt het me een koopwaardige single shot.

Is er een verkooppunt in de buurt van 's-Hertogenbosch?
Dit jaar zelfs op loopafstand voor je:p
En na het zien van de filmpjes denk ik dat er wel een leuk project gaat komen van deze single shot.
Wou eigenlijk 5 ve At once nemen,Maar ik denk dat het 2 karton van deze gaan worden:p

Wat is de adviesprijs van deze singleshot dit jaar? Een knal die harder dan een binkie is, moet bizar goed zijn. Daar komen sowieso vele pakjes van dit jaar!

Door de goede reactie's overgehaald om hier maar liefst 5 pakjes van te kopen. Meer vind ik een beetje te veel van het goede, omdat je al bijna 1 euro per stuk betaald. Ik ben vooral gecharmeerd door de fluit en het volle ti boeket. Dat de knal harder is dan de binkie is mooi meegenomen. Ik vraag me af of de knal ook harder zou zijn wanneer ze beide op de zelfde hoogte/afstand knallen, aangezien de binkie veelste hoog gaat om 'm als hard te ervaren (in de lucht).

Ander topic. Ik zal even quoten:

Whistling thunder queen van Katan ownt ze allemaal.
De knal is schoftig hard. En de fluit is luid en duidelijk.
Ja de Wistle thunder queen is op alle fronten mijn persoonlijke nr1.
Oke er zijn meer goede singel shots maar niet beter als de WTQ.

Die zijn afgekeurd helaas ...

Die zijn afgekeurd..? Ik heb daar anders gewoon pakjes van besteld! Heb er verder ook helemaal niks over gehoord. Zijn gewoon te koop voor 4,95. Tenzij iemand van Katan kan bevestigen dat dit zo is, maar anders was dat allang gebeurd lijkt mij?

Ben benieuwd wat ik dan zou krijgen aangezien ik ze gewoon kan bestellen. Misschien een restvoorraad en dan het laatste jaar?

Niet afgekeurd dus!! Dus ook geen zorgen.

De beste singelshot tot nu toe blijft gewoon verkrijgbaar!
Jip ik ben helemaal happy!

Geven deze singleshots een hardere dreun dan de silver salute of no mercy van wolff? Want dan is het nog de moeite waard om hier een projectje van te maken. En anders lekker in z'n waarde laten.

Deze gaan echt super hard en nog met een fluit ook
Baalde vorig jaar dat ik er maar 1 pakje van had

Back
Bovenaan