Whistling Spinners [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer:
Artikelnaam: Whistling Spinners
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Bleu mine with silver glittering,Silver dragon with strange whistling,Twinkle stars,Big spinners
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs:

13374533.36c24c22.560.jpg

Laatst bewerkt:
Effect: Bleu mine with silver glittering,Silver dragon with strange whistling,Twinkle stars,Big spinners.

Hopelijk binnenkort een video ziet er erg leuk uit
Op het label staat
25 shots, blue mine with silver glittering, silver dragon, with strange whisteling, twinkle stars, big spinners

Laatst bewerkt:
Zozo broekhoff, nog een meer als leuk klinkend bakje?

Even tussendoor, topic Title staat: Whistling Spinners en op de bak zelf Whistle Spinners.. Maakt het zoeken wat ruk:D..

Verder klinkt de omschrijving meer als leuk, spinners en fluit? Broekhoff kan trouwens ook fluiten dus dat kan misschien leuk worden! Ik wacht af...

Sowieso gaat broekhoff niet fluiten.
Alleen de freaks vinden het te duur, maar hoeveel procent van de bevolking is een freak en kijkt sites af en dergelijke? 5%?
Men komt steeds terug alleen voor de kwaliteit.
Alleen beetje jammer dat er bij ELK nieuw product moet staat erg duur, maar wel goeie kwaliteit. en niet 1x door een iemand nee iedereen herhaald het :D

Ontopic:
Een cake die ik 3x heb besteld.
Hopelijk komt het filmpje snel online!
Dan zien we echt wat de uitwerkingen zijn

Nou, laat mij dan maar de eerste zijn om er een demofilmpje van te posten :D

Twee stuks geschoten bij de demo van Vechtweelde in Maarssen.

http://www.youtube.com/watch?v=LxbCPjjDv6k

Het is best een aardig cakeje. Ik vind hem zeker te duur voor wat je krijgt, maar het is wel eens iets origineels, waar het bij vele andere importeurs nogal eens aan ontbreekt. Leuk gevarieerde effecten zonder harde knallen. Prima cake voor de vrouwen en kinderen.

Ik heb deze zojuist maar eens besteld voor in een projectje, ik ben benieuwd. :)

Nog mensen met straatfilmpjes of ervaringen van tijdens de jaarwisseling?

Eddy.

Back
Bovenaan