Whistling Leaves

Is deze al eens op een Demo geschoten?
Zoja, is het een mooi/goed product? Want de effectomschrijving spreekt me wel aan!

Deze is nog niet op een demo geschoten.
Dit is inderdaad een mooi/apart product. (Heb zelf de productiesample live gezien)
Het is nog even afwachten wanneer deze in NL binnenkomt.

Wat een vreemde combinatie van grafische elementen op dat label, zit die vormgever aan de LSD?
Snap de link tussen 'orange label' en die tijger (?) klauw niet helemaal.

Vind het trouwens echt 'NOT DONE' die 3D gerenderde product"fotos". Tenzij het niet van echte productfotos te onderscheiden is. Maar dat heb ik nog niet gezien in de vuurwerkbranche...

Erg amateuristisch :frusty:

Toch vreemd, dit is pas de eerste negatieve reactie met betrekking tot de labels.
Gelukkig kunnen smaken verschillen.

En als je een beetje logisch nadenkt is er een hele logische verklaring voor het gebruik van 3D afbeeldingen.

Laten we het verder weer gewoon over de Whistling Leaves hebben. :wink:

Waarom duurt het toch vaak zo lang voor er een film is. Je weet dat veel mensen al ruim voor de kerst huin bestelling de deur uitdoen. Ik snap dat nooit zo goed.

Waarom duurt het toch vaak zo lang voor er een film is. Je weet dat veel mensen al ruim voor de kerst huin bestelling de deur uitdoen. Ik snap dat nooit zo goed.

Omdat sommige Chinezen niet kunnen filmen of vergeten te filmen.

Zeker geen filmpjes van die online kunnen :D?

Wij maken een filmpje op de demo als hij op tijd binnen is.
In China sta je te filmen en dan steken ze 10 meter ernaast een prof blok aan met waaiers of willows die dan het hele consumenten blokje doen vergeten.
Dat is vaak het probleem als je in China staat te filmen.

Laatst bewerkt:
Dit lijkt me wel een interessant product! En als hij een beetje goed presteert, d.w.z. goede fluit en mooie falling leaves, vind ik €17,50 ook nog wel een nette prijs.

Back
Bovenaan