Whistler

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: KY3997
Artikelnaam: Whistler
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 137 gram
Aantal schoten: 49 schoten
Effectomschrijving: Cake met 49 rouwe fluiters… wat een herrie :-)
Max. tube diameter: 17 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 12/1
Adviesprijs: € 19,95
Voorverkoopprijs: € 14,95

whistler_-_rechts_resultaat.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Oeh, die klinkt wel heel aantrekkelijk zeg. Als de fluit goed is heb je echt een top cake in handen voor dit geld.

Ben ik de enige die over het aantal gram valt? Ik vind het vreemd dat deze nog minder dan een derde van de kruitinhoud van ROTP heeft en wel meer schoten. Qua kwaliteit verwacht ik er daarom niet veel van.

Ben ik de enige die over het aantal gram valt? Ik vind het vreemd dat deze nog minder dan een derde van de kruitinhoud van ROTP heeft en wel meer schoten. Qua kwaliteit verwacht ik er daarom niet veel van.

Het is ook slechts een 17mm cake.. Dus moet het ook nog zien wat dit dan gaat worden.

Hier al wat meer bekend over ? Maar 1 Of 2 dealers hebben deze de rest wat allemaal open is zie ik niks tussen staan

Was ook bij enkelen cr punten afgelopen actie te koop voor hetzelfde freakbedrag.
Waarschijnlijk komt het dit jaar toch op de markt met verbeterde kwaliteit tov vorig jaar

Een showtje zonder fluiters met oud en nieuw vind ik maar niks. Heb hier wel interesse in. Maar wil graag wat meer info. Komt u maar china red.

Dit kan eigenlijk gewoon 'weinig' zijn... aantal gram + aantal shots + prijs, en zet dat af tegen het huidige aanbod rauwe fluiters.

Oei heb er 4 van besteld de gok genomen. Ze staan niet meer online, maar waarom zijn ze niet meer te koop ??? Was dit enkel freakaktie of zijn ze uit de productie gehaald.

Ben toch erg benieuwd of iemand hier meer info over heeft? Zag dat deze vorig jaar niet is uitgeleverd wegens kwaliteits eisen, komt dit jaar de verbeterde variant? Zoek namelijk nog wat betaalbare fluit bakjes voor de 12uur show

Back
Bovenaan