Whistle Ti-Cloud [Uitloop 2023]

adam

VWC lid
Artikelnummer: 585
Artikelnaam: ZENA WHISTLE TI-CLOUD
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: Felle fluiters gaan over in Ti-chrysanthemum, in waaiervorm geschoten.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 32,95
Internetprijs: 27,95

whistle.jpg

Laatst bewerkt:
Als deze presteert zoals op het filmpje komt hij meer dan 1 keer in de collectie, wat een bak! :cool::shocked:

:bye:

voor die gene die graag een show wilt schieten komt op nieuw aan zijn trekker .
ook deze valt goed te combineren .

Stiekem had ik gehoopt dat deze de zelfde effecten zou hebben als de Titanium Whistle Cloud maar dan in waaier vorm.

ZENA! Wat doe je me aan? Ik zit al over mn budget heen en dan kom je aan met allemaal van dit soort geniale cakes!

Deze was in het echt ook heel lekker! Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de ZENA Filmavond 2016:

zena_whistle_ti-cloud.jpg

Erg leuke cake dit, zoiets is nog niet eerder op de consumenten markt geweest. Zena komt dit jaar met veel unieke dingen, ik houd er wel van!

Ook ontzettend gaaf deze hoor, weer uniek van Zena.
Prijs vind ik ook prima te doen.

dit is een erg leuk ding voor mij persoonlijk vind ik hem te kort voor het geld maar heb je een ruim budget dan kan die er vast wel bij in meervoud!

zeker vet maar zo als losse cake is het naar mijn idee gewoon geen leuk ding omdat die te kort is. Wil je echt iets hebben dan moet je er minstens 2 achter elkaar hebben en het liefst ook nog 2 tegelijk. dan word het best duur voor de mensen met een kleiner budget

Back
Bovenaan