Whistle Thunderstorm

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: EFC-1028-036
Artikelnaam: Whistle Thunderstorm
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 299 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: Blue mine to Silver Whistle with Ti-Salute
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ca 6 seconden
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

whistle_thunderstorm.jpg

Oh, ik hoopte zo op het filmpje. Maar het topic is er in ieder geval al. :D

Ben erg benieuwd naar deze!

Now we're talking! Die Thunderstorm lijn begint toch wel erg omvangrijk te worden :D Een heel dikke ontwikkeling! Benieuwd naar het beeldmateriaal

Dat klinkt wel heel erg vet zeg, erg benieuwd naar het filmpje en de prijs hier van. Wel een flinke rammer met een tijdsduur van 6 sec.

Ziek goed label. Effecten van de beschrijving klinken als muziek in de oren ! Dit kan wel eens mijn favoriete NL cake worden. Salutes,blauw en fluit zijn mijn favoriet :) !

Klaar in 6 secondes ? Nog beter !

Ja geweldig!
Zal gewoon zelfde opbouw/tempo hebben als de andere thunderstorms van Eurostar, alleen met een ander effect erin. Geweldige cakes kan ik uit ervaring zeggen, dus deze ga ik sowieso bestellen!

De crackling thunderstorm staat al 4x in de bestelling... De gewone en deze ook maar 4x bestellen dan? :idea:
Zal een leuke finale worden denk ik zo.

Kunnen wij binnenkort een video verwachten van dit schatje? Ik neem aan dat deze inmiddels in het land is (en geschoten is???)

Hmmm lekkere rammer, het whistle-to-salute is een gaaf effect dat je niet vaak ziet! Mooie schelle fluiter, hoop dat we deze dit jaar gaan zien in Nederland!

Ik houd er wel van. Zoals Koala hierboven al aangeeft, een gaaf effect dat je niet vaak ziet. Top om wat vernieuwende producten van Eurostar te zien met diverse effecten en schietrichtingen.

Als de knallen net zo zijn als bij de Thunderstorms, is het een supertof product. Met hopelijk dezelfde prijs dan heerlijk om (finale)projectjes mee te doen.

Als de knallen net zo zijn als bij de Thunderstorms, is het een supertof product. Met hopelijk dezelfde prijs dan heerlijk om (finale)projectjes mee te doen.

Helaas zijn de thunderstorms door nieuwe import een stukje duurder geworden. Ik meen dat de adviesprijs zelfs op €39,95 ligt. Freakprijs rond de 25 euro. Maakt het toch een vrij prijzige 6 seconde haha.

Helaas zijn de thunderstorms door nieuwe import een stukje duurder geworden. Ik meen dat de adviesprijs zelfs op €39,95 ligt. Freakprijs rond de 25 euro. Maakt het toch een vrij prijzige 6 seconde haha.

Nieuwe import? Er liggen toch nog genoeg Thunderstorms al jaren op voorraad als gevolg van het vuurwerkverbod?

On topic: ik vind het een erg mooi artikel, mits de salutes ook echt wat toevoegen (niet zoals bijvoorbeeld de Scream Salute van Tropic). Met de fluiters zit het denk ik wel goed.

Back
Bovenaan