Whiplash 100's

Cakes zitten aan de onderkant vastgeplakt, heeft deze het Rubro systeem?
Ik zie nergens een A of een 1 staan, wat is de juiste volgorde?

Geen rubro systeem in ieder geval, losmaken van de bodem dus en lont tot aan de tube losmaken anders zit er wel heel veel vertraging in bij deze

Wel leuk dat op de onderkant van de doos artikelnummer met een volgorde staat en op de cake labels niet :bonk:

Geen rubro systeem in ieder geval, losmaken van de bodem dus en lont tot aan de tube losmaken anders zit er wel heel veel vertraging in bij deze

Wel leuk dat op de onderkant van de doos artikelnummer met een volgorde staat en op de cake labels niet :bonk:

Heerlijk scheef inderdaad. Ik ben gewoon linksonder begonnen en dan tegen de klok in. Dat lijkt aardig de Rubro-logica te zijn (Ik heb het Rubro label ;) ) Gezien de filmpjes verwacht ik dat er weinig mis kan gaan. Cakes zijn allemaal kwa tempo aardig gelijk, net als de effecten. Of het moet de demo versie zijn, maar ook daar zot geen echte finale cake in.

Opzich een leuke bak. Net geschoten in links beide cakes tegelijk en daarna rechts beide samen. Is een mooie rambak dan. Sneller 100 schoten en goede effecten.
Effect klopt met het de productvideo en noet de demofilmpjes :)

toch een leuke bak , wilde ze eerst los schieten maar er blijf teveel over hadden we al door dus toch maar door gelont op de FC knudde manier vandaar de vertraging

hier alvast de opname met de GoPro later komt de hele video die moet ik nog allemaal op de computer zetten en uitzoeken wat wat is

Ik had er vrij weinig van verwacht, qua effectgrootte en daarom de eerste 2 cakes achter elkaar gelont en daarna 3 en 4 tegelijkertijd erachteraan. Maar echt positief verrast wat ze hier met 6.5 gram kruit per schot hebben gedaan. 50 euro zou ik hier niet voor overhebben, maar onder de 40 zeker het overwegen waard. Zeker als je hem een beetje kietelt.

Back
Bovenaan