Whale

moontan

VWC lid
Artikelnummer: DC098
Artikelnaam: Whale
Aantal Schoten: 97
Effectomschrijving: 97 schots multishot met groene palm effecten die in de lucht uiteenspat in diverse mooie bloemeffecten
Richtprijs: € 79,00
Film: Film demo 2007
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er allemaal wel heel leuk en aardig uit, maar we weten uiteraard niets tot we enig filmmateriaal zien he.
Vind het wel grappig dat ze elk blok naar dierennamen hebben genoemd. Wat ik hoop, is dat je in het effect met een beetje fantasie kunt bedenken waarom ze voor die naam hebben gekozen.
Wacht met spanning af:bye:

79 euro is veel , maar met deze krachtpatser trek je wel de aandacht in de straat .
97 gouden effecten met als finale goeie cry crackling , als ik het geld nog over had dan had hij zeker in mijn collectie gezeten .

Laatst bewerkt:
Het is weer jammer van Schuurmans dat de nieuwe producten zo'n belachelijk hoge adviesprijs hebben gekregen. De uitwerkingen van de nieuwe produchten zijn bovenmaats en ben er ook uiters tevrede mee maar waar Diamond Collection bekend om staat zal zich dit jaar weer op de voet zetten: de achtelijk hoge prijzen.

Dit product is dan ook veelste hoog geprijst en ook te hoog gegrepen voor een goede verkoop ervan. 30 tot 20 euro goedkoper had wel gemogen dan had hij ook zeker in mijn collectie gezeten maar kom op! Nog geen 80 euro voor dit? Dat gaat zeker niet gebeuren.

Ik vind dat Diamond nog altijd het merk is van: Papa wil wat vuurwerk kopen, er zit een mooi label aan, kost wat, maar dan heb je ook wat.

Daar gaan de meesten dan de fout in. Natuurlijk is het mooi, maar de prijzen zijn veel te hoog voor een enkel stukje vuurwerk, vergeet niet dat deze jongen bijna 200 oude guldens kost, abnormaal :bye:

Leuke producten van Diamond, maar overprized, doen ze er 40 euri vanaf, dan wordt het intressant.

Ik vind dat Diamond nog altijd het merk is van: Papa wil wat vuurwerk kopen, er zit een mooi label aan, kost wat, maar dan heb je ook wat.

Daar gaan de meesten dan de fout in. Natuurlijk is het mooi, maar de prijzen zijn veel te hoog voor een enkel stukje vuurwerk, vergeet niet dat deze jongen bijna 200 oude guldens kost, abnormaal :bye:

Leuke producten van Diamond, maar overprized, doen ze er 40 euri vanaf, dan wordt het intressant.

Ik wil je niet aanvallen ofzo, maar je moet niet gaan overdrijven. Dat Diamond duur is, is nou eenmaal zo. Maar ik vind dat ze het afgelopen jaar, en ook dit jaar flink aan hun imago zijn het werken. Het imago was namelijk; hoge prijzen, mooie labels maar flut effecten.
De prijzen van de nieuwe artiekelen zijn al lang niet meer zo hoog, en de effecten zijn echt mooi.
Net zoals deze Whale, de pot is echt bruut! 80 euro is aan de hoge kant, maar dat is dezelfde prijs als ieder andere dealer zomaar zou kunnen geven. Denk aan Fire Barrel, 82.50.
Nou wil ik niet zeggen dat 80 euro écht een goede prijs hiervoor is, het blijft veel geld. Maar om dan te zeggen 'voor 40 euro zou ik hem wel leuk vinden' zijn extreme uitspraken. Als je naar de effecten kijkt, hoe ze met gemiddeld zo'n 5 gram per shot zó beest hebben kunnen maken; petje af hoor. Daar zet je minimaal 60, 65 euro voor neer.
:bye:

Filmpje van de demo avond van schuurmans is in de beginpost geplaatst

Mooie gouden effecten met wat groene falling leaves, prachtige effecten maar voor 79euro zou ik zelf hem niet kopen.
Neemt niet weg dat het een mooie cake is.

Dat zeker niet Kruitsnuiver,

Persoonlijk vind ik hem ondanks de te hoge prijs een echte topper. Als je ziet wat hier uit 5 gram per schot word gehaald is dit echt een hele goede cake. Mooie effecten en een goed tempo.

Voor mij de beste cake uit de Diamond Collection.

Vergeet niet dat je er 3 naast elkaar ziet he. De effecten zijn niet echt dik/grof en als je er dus een enkele van af steekt zal dit wellicht enorm tegenvallen. Ik vind dat je dit soort producten eigenlijk los moet zien om het beste te kunnen beoordelen.

Daarnaast vind ik de uitwerking van deze Falling Leaves ronduit slecht te noemen. Als je dat echt een toppertje met dit effect wilt, kies dan voor Jewel in the Crown van Crown of de Never Ending van Skyline.

Laatst bewerkt:
Vergeet niet dat je er 3 naast elkaar ziet he.

Staan er daar echt 3 naast elkaar ? probeer de schoten maar eens redelijk te tellen.:wink:

Maar ik vind het helemaal niet zo'n slechte cake. Het zijn wel 97 schoten om daar 80 euro voor neer te leggen kan nog wel. Maar de schoten zijn niet echt geweldig goed en denk meer dat de lucht een beetje vol gaat zitten doordat het zoveel schoten zijn. De cake is wel goed alleen de prijs mag wel 15 tot 20 euro's omlaag.

Heb deze cake 2 jaar geleden gratis gekregen.
Moet zeggen dat dit een geweldige cake is.
Veel mensen keken meteen naar de pot.
Het trekt zeker de aandacht!
Maar om hem nog een keer te kopen voor zoveel geld nee.
Leuk om een keer gehad te hebben maar de prijs is gewoon echt te duur.
Heb nog wel een paar foto`s van de cake maar ik heb geen idee of daar intresse in is?
Ik hoor het wel,weet trouwens niet eens of deze nog te koop is.
Hier de foto:

12290715291800.jpg

12290712234000.jpg

Laatst bewerkt:
Wat een prut bak was dit, grootste tegenvaller van de avond. Had er weliswaar maar slechts 22,50 voor betaald in plaats van die 79euro, maar ook voor 22,50 zou ik hem niet (meer) kopen. Plofplof klein effect klein effect en dat 30 seconden lang of zo.

Heb hem dit jaar 2x aangeschaft omdat hij van 79 naar 20,30 was afgesprijsd volgensmij bij Haokan. Nou, heb hem per 2 afgestoken maar ik vond het niks. Dat ze hier 79 euro voor durven vragen pff. Heb hem gefilmd, zie het resultaat.. Alleen de crackling mine was mooi.

Back
Bovenaan