Wetsvoorstel afgekeurd!

foto_zpsf8240d20.jpg

De planning van erste en tweede kamer staan altijd online. Ik kan er niks over vinden. Hoop natuurlijk dat het klopt..

Ik stook ook bijna niet overdag meestal gewoon werken. Maar het gaat erom dat ze toch niet zo makkelijk aan onze traditie komen. elke x lijkt er weer een maatregel te komen maar het komt er allemaal niet door .Ik lach hard naar de haters die verkeerd zijn ingelicht door de media.

Jammer, ik dacht lekker te kunnen slapen de 31ste als ik uit de nachtdienst kom. Bedankt hoor overheid ;)

Er staat nog steeds onder deze wet het besluit tot wijziging als je op de i klikt.
Alleen geen datum meer van intreden

Vinden jullie het erg als ik even wacht met het ontkurken van de champagne tot een iets betrouwbare bron dit nieuws komt melden?

Het enige dat wij tot nu toe hebben is een Facebookmelding van een schimmige 112-website. Niets meer, niets minder.

Goed, en het vuurwerkbesluit. Maar dat was, naar mijn weten, voor vandaag ook nog niet aangepast naar de "nieuwe" tijden dus zie ik ook niet als goede bron.

Inderdaad. De Tweede Kamer vergadert alleen op dinsdag t/m donderdag, en stemmingen vinden altijd plaats op dinsdag. Daar komt bij dat dit soort besluiten (AMvB) niet persé langs de Tweede Kamer moeten. Het onderdeel van de verkoopdagen is destijds al uit het voorstel gehaald, omdat er bij voorbaat geen steun voor was in de Kamer. Dat was met de afsteektijden wel het geval.

Kortom, ik zou dit zeker niet zomaar voor waar aannemen.

Back
Bovenaan