dennis-pyro
VWC lid
Hoe bedoel je
Copy paste = kopieren/plakken met andere woorden ze rippen het van een andere site en ze zijn te lui om die informatie te controleren...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe bedoel je
dit zegt mij gemeente:
U mag vuurwerk afsteken van 31 december 18.00 uur tot 1 januari 02.00 uur. Op andere tijden is het verboden vuurwerk af te steken. Alleen professionele bedrijven mogen dat.
Vuurwerk mag u op de laatste 2 werkdagen van het jaar kopen bij een erkende handelaar. Op elk vuurwerkproduct moet een goede Nederlandstalige gebruiksinformatie staan.
echt om je diep te schamen
http://www.dewolden.nl/internet/producten-en-diensten_3320/product/vuurwerk-afsteken_663.html
Copy paste = kopieren/plakken met andere woorden ze rippen het van een andere site en ze zijn te lui om die informatie te controleren...
Van welke site zou ik dat gecopy-paste hebben dan?
Hij bedoelt dat de gemeente het gecopy-paste heeft en dat het dus foutieve informatie is, van een besluit wat dus nog niet officieel genomen is.
Van welke site zou ik dat gecopy-paste hebben dan?
Ach via mijn werk en ja ik werk voor de politie (ja daar heb je ook vuurwerk liefhebbers) en daar is het al duidelijk dat het voorlopig nog 10.00 uur is. Alleen heb ik wel begrepen dat het besluit nog wel doorgedrukt gaat worden , voor de 31 ste
Voor wanneer moet het doorgedrukt zijn om het voor de 31e in te laten gaan?
Voor wanneer moet het doorgedrukt zijn om het voor de 31e in te laten gaan?