Westvuurwerk 23-12-2011

DSey

VWC lid
Ik kreeg net onderstaande mail binnen. Westvuurwerk verkoopt ook een deel van de China Red collectie. Hopelijk wordt deze daar ook geschoten. :)

Beste Klant,

Via deze mail stellen wij u op de hoogte van de spetterende VUURWERKSHOW van WESTVUURWERK BV!

Vrijdagavond 23 december om 20:00 starten wij een show waarin wij een deel van onze uitgebreide collectie aan u laten zien.

Deze live-show vindt plaats op het terrein van Havenbedrijf Ritzema aan de Bornholmstraat (hoek Sontweg) in Groningen.

Na afloop van de show kunt u de producten bij ons in de winkel bekijken en direct bestellen waarbij u profiteert van 40% extra gratis vuurwerk!

U kunt uw auto parkeren op de locatie zelf, bij IKEA of op het Sontplein (bij Saturn en Praxis)
De toegang tot de show is uiteraard gratis.

Wij hopen u a.s. vrijdag te zien bij West Vuurwerk!
Kijk voor meer informatie op onze website: www.westvuurwerk.nl

Met vriendelijke groet,

Team Westvuurwerk

Dat mailtje las ik net ook in m'n mailbox! Ga zeker ff'tjes kijken morgenaaf! Dat deze vergunning zomaar onder de radar van de pyrosites is doorgeglipt zeg :D

Dat was een behoorlijk ratjetoe, waarbij maar zelden duidelijk vermeld werd naar welke cake(s) je stond te kijken. Altijd per 2 geschoten maar soms ook verschillende door mekaar heen. Slechts weinigen vielen op, en behalve van een Super Show cake (die met rode blinkers en gele/zeeblauwe sterren) weet ik niet welke die paar mooien waren die ik zag. Dacht dat ik eentje van China Red ontwaarde, met wel een duidelijk thema, van mooie willows met sterren, maar ik herken hem niet terug op de filmpjes. Lekker om even kruit te snuiven, een tip is wellicht om óf een schietlijst te geven en wat strakker gescheiden de cakes te schieten óf er gewoon een echt showtje van te maken. Kort en krachtig, binnen 10 minuten zat ik alweer op de fiets.

Tja, ik vond het ook een beetje een onduidelijke bedoeling zo. De omroeper had er maar weinig kaas van gegeten. Ik geloof dat'ie welgeteld één cake bij naam noemde (Borneo), die trouwens ook nog best aardig was. Voor de rest riep hij een stuk of 5 keer of iets i-shape of v-shape was i.p.v. de naam van de pot die ze aan het schieten waren. Ik kreeg dan ook de indruk dat het niet echt bedoeld was als een productdemonstratie, maar meer een algemene showcase van het soort vuurwerk dat ze verkopen.

Ik vond trouwens die cake die je al noemt (rode blinkers, gele sterren) er met kop en schouders bovenuit steken. Veel hardere burst en erg mooie en grote effecten. Ik meen dat dit de SuperShow 11 was.

Ja, geloof 't ook. Ik vond één fanshape ook erg goed; schoot breed en goed op gelijkmatige hoogte met behoorlijk harde burst en grote boeketten. Geen idee welke 't was. En die ene cake met willows vond ik ook mooi.

Schieter had inderdaad een obsessie met het i-shape en fanshape, en wat verder benoemd werd droeg allemaal de naam van een hele lijn enzo...nou ja, dat daargelaten; hebben we toch nog even weer wat vuurwerk gezien, niewaer :wink:

Groningen - Vrijdagavond om 20:00 uur was er een knetterende vuurwerkshow van West Vuurwerk in Groningen.

Op het terrein van Ritzema Havenbedrijf op de hoek van de Sontweg met de Bornholmstraat vond het spektakel plaats. Enkele tientallen belangstellenden kwamen langs om de show te bekijken. Na ruim 25 minuten knallen was de show ten

einde. Na afloop van de show was er voor bezoekers de tijd om vuurwerk te bestellen. Voor de show was er voor mij de mogelijkheid om een kijkje te nemen in de bunker.

We wensen iedereen vast prettige Kerstdagen en een veilige jaarwisseling

http://www.112groningen.nl/Groningen/nieuws/16745/vuurwerkshow-sontweg-succes-video.html

Back
Bovenaan