chappie
VWC lid
Nouja, alleen al vanwege het prank Vlogger zijn verdien je natuurlijk al 168 uur taakstraf, per week.
Per dag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nouja, alleen al vanwege het prank Vlogger zijn verdien je natuurlijk al 168 uur taakstraf, per week.
Pfff lekker slim ook die taakstraf, en alles lekker breed uit in de media.. Levert die gozer alleen maar meer volgers en meer views op. En ik reken er op dat die taakstraf hem ook nog beeldmateriaal op zal leveren.![]()
Reclassering heeft daar een hele lijst met regels voor, en als hij die niet nakomt word de taakstraf gewoon omgezet in hechtenis, maar dan moet er wel veel gebeuren. Persoonlijk vind ik het gewoon terecht die forse taakstraf, vooral als het merendeel van zijn volgers onder de 18 zijn, met een beetje pech staan die het over een week naast jouw auto of huis te doen.Het zou zomaar eens kunnen gebeuren dat de taakstraf hem beeldmateriaal op gaat leveren. In mijn post op de vorige pagina heb ik een fragment van het rtl nieuws geplaatst. Hierin geeft de man in kwestie al aan dat hij taakstrafvlogs wil gaan maken en dat hij hiermee de eerste is. Hopelijk staan ze dit niet toe, want dan heeft hij profijt bij zijn straf.
Het zou zomaar eens kunnen gebeuren dat de taakstraf hem beeldmateriaal op gaat leveren. In mijn post op de vorige pagina heb ik een fragment van het rtl nieuws geplaatst. Hierin geeft de man in kwestie al aan dat hij taakstrafvlogs wil gaan maken en dat hij hiermee de eerste is. Hopelijk staan ze dit niet toe, want dan heeft hij profijt bij zijn straf.
Kwam dit filmpje tegen van een paar vloggers. Weet niet wat ik hier van moet vinden.