Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik werk al heel wat jaartjes in een vuurwerkwinkel, het is een echte vrienden groep, en ook het werken op de 31e vind ik echt geen probleem.
Alleen is het nu zover dat de zaak dicht moet vanwege het niet verkrijgen van een vergunning, maar dat heeft zo z´n redenen.
In ieder geval niet onder deze eigenaar, er is wel een koper, die wil het personeel wel mee overnemen, dus dat is nog maar even afwachten want ook hij weet niet of hij dan wel een vergunning krijgt.
Zo jongens, vandaag dus de eerste verkoopdag bij de Witten Tenten Verhuur achter de rug.
En je kan goed merken dat dit boekhoudertje niet gewend is om de hele dag te staan en te sjouwen. Ik ben doodop, maar wel voldaan
Want het was een bijzonder gezellige dag met veel aanloop.
Buiten een kraam met loempia,s en warme worst, af en toe bijkomen
Binkies, Zware jongens,Straatfeest,Julius Caesar,Boefjes en Levensgenieters gaan als warme broodjes over de toonbank. Ook de Ninja pijlen scoren goed
Nog wat bekenden gezien, altijd leuk, zorgt voor wat afwisseling
Morgen dus de 2e dag.
Wie weet weer wat bekenden
Andere mensen met verkoopervaring vandaag?
Overigens complimenten voor onze member Darksoul die er ook werkt: doet het heel goed en heeft heel veel productkennis, een ware aanvulling voor het team
Ik geloof niet direct door klanten. Maar het personeel en de forummers die langskwamen wél natuurlijk. We zaten af en toe goed te grappen!Ben je nog herkend na je TV optreden gisteren?![]()
Fred, bedankt voor het complimentHet is prettig samenwerken met jou! jammer dat je vandaag ziek was. Je komt morgen toch wel langs hè, hoe ziek ook?
Ik zat er vandaag helemaal doorheen, compleet stuk
Afgelopen dagen teveel hooi op de vork
Morgen kom ik in de middag, zoals afgesproken.
Was het drukker dan gisteren?
Tot morgen![]()
Ik kan mij heel goed voorstellen Jorik dat je er nu ook doorheen zit.
Gelukkig voor jou morgen dan een korte dag.
En ik hoop dat je lekker veel vuurwerk met korting kan scoren.
Je hebt het meer dan verdiend
ik zou ook bij marijn komen werken
toch heb ik het niet gedaan
want ik kan niet tegen stress
zoals ik al verteld had
mijn vader heeft ook in een vuurwerk winkel gewerkt en heeft me goed uitgeled
hoe de vork in de steel zat
Op 30 december zou ik het liefste werken want dan is me zus jarig en is het druk in huis. Dan kan ik beter in de drukte van een vuurwerkwinkel zitten toch?![]()