Werewolf

Vond het vorig jaar een topper en daarom dus ook maar voor dit jaar besteld. Dit keer niet vergeten te filmen :p

Hier ook mijn film van vanavond bij Huisman:

Prima cake hoor! :) Leuke diversiteit in glitter/knetter willows. En het zacht rose erbij is ook mooi. Valt mij heel niet tegen.

Van sommige cakes van 15 euro zeg je: Ja, dat was echt een toppertje voor de prijs.

Bij deze cake zeg ik: Dit was echt een toppertje, en niet alleen voor de prijs.

Hij duurt lang, prachtige kleuren en het boeket blijft goed hangen. Schiet ze per twee en je zult moeite hebben om een betere bak te vinden voor 30 euro.

Was zeker lekker, en mooie crackling ook. Helaas niet gefilmd :(

Maar ik wel :)

Ik vond hem iets tegenvallen. Misschien waren mijn verwachtingen iets te hoog geschept door de positieve reacties uit dit topic. Het is een zeer sierlijke cake met mooi paars maar valt in het niet bij andere cakes. Er mist ook een echte finale. Nu alleen een aggressieve mine maar je verwacht er nog een boeket bij. Leuk voor een keer maar volgend jaar neem ik liever iets anders.

Ik heb deze met 2 tegelijk geschoten en dan vond ik het toch we een erg sierlijke verschijning. Maar dan is het alweer 30,- en denk ik dat je beters voor dat geld kan krijgen.

Nu op veel plaatsen voor minder dan 10euro te krijgen.

Ik had deze afgelopen jaar voor 10,- maar ook voor 15 vond ik het een hele mooie cake, gewoon goed uitgewerkte effecten die best groot zijn. Ik vind het tempo wel iets te traag, dus dit jaar per vier.

Zelfs voor 15 euro is dit een prima prijs/kwaliteitsverhouding inderdaad. Iedere euro daaronder is mooi meegenomen :)

Back
Bovenaan