Werewolf

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: 922
Artikelnaam: Werewolf
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 395,95 gram
Aantal schots: 115
Effectomschrijving: 115 schots fan-shaped flowerbed; dit flowerbed begint met diverse varianten van lemon kometen, knalrode crackling tails en grasgroene bouquetten. Dit alles gaat gepaard met veel knetterlawaai en knalgeweld. Zeer speciale dragon eggs bouquetten vervolgen daarna hun weg, nadat ze via helderblauwe staarten zijn gelanceerd. De finale bestaat uit lila en groene palmen met harde burstknallen. Zeer mysterieuze effecten!
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 99,95
O.a. te koop bij: GoedVuurwerk.nl

922_werewolf.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarschijnlijk hebben we het hier over de Midnight Miracle die eerder in de Next-Generation lijn verkocht werd

zo zo die efeckt omschrijving is wel een heel verhaal .
maar ja wat betekend dat in de praktijk ???

zo zo die efeckt omschrijving is wel een heel verhaal .
maar ja wat betekend dat in de praktijk ???

Hahaha tja, benieuwd hoe ze dat in de folder gaan zetten :p

Volgensmij is het een heel groot bakkie. En groot zal ook wel voor de prijs gelden. Ach, ik koop dit soort cakes nooit. Maar wel leuk om te zien altijd :D

Waarschijnlijk hebben we het hier over de Midnight Miracle die eerder in de Next-Generation lijn verkocht werd

Als dit een omgelabelde versie is van midnight miracle dan hebben ze de prijs met 20 euro omhoog gegooid. kunnen ze niet maken vind ik.

Ook weer een product die mij niks doet door de prijs.
99.50 voor een 400grammer,Kom op zeg!

Ik wil best positief reageren op producten van Lesli maar geef er dan ook wel een reden voor.

Wat ik nu niet snap is waarom men niet de volle pond (lees: 500 gram) gebruikt om een 115 shots cake te vullen. En dan nog zoveel geld durven te vragen. Damn... Stelletje geldkloppers!

Blijf het niet snappen, hoe men denkt dat wij deze cake gaan kopen.
We zitten in een crises...

Maar eerst ff filmpje zien. Misschien betekenen die grammen niks dit keer.

Niet dat het uitmaakt, kan hem sowieso toch niet betalen.

Ook weer een product die mij niks doet door de prijs.
99.50 voor een 400grammer,Kom op zeg!

Ik wil best positief reageren op producten van Lesli maar geef er dan ook wel een reden voor.

tja positief reageren is ook een heel onderwerp opzich .
want wie altijd maar positief reageert vertelt lang niet altijd de waarheid . :wink:

maar wat het product betreft , ik dacht dat dit soort taferelen tot het verleden tijd behoorden .
want op al die forums die wij rijk zijn , wordt ook mee gelezen en van geleerd .
maar kennelijk niet dus
100 euro voor 1 cake is echt belachelijk !!!!

Vraag me af waarom ze niet die laatste 100 gram kruit er ook gewoon ingeplempt hebben. Zijn de boeketten net weer even wat groter wat de prijs wat beter zou rechtvaardigen.

Omdat de prijs dan ook gelijk 25 euro omhoog gaat. Als je al 100 euro's betaalt voor 400 gram.
Ik vind het wel irritant. Ik ben geneigd om op heel veel producten van deze importeur te reageren, omdat ze echt soms veel te veel geld vragen voor hun producten. Ik geloof er geen klap van dat dit komt door de vorm van de cake, of de "bijzondere" effecten.
Dit zijn producten waarmee de gewone doorsnee consument een kat in de zak koopt.
En misschien vinden ze het ook nog mooi ook, dat is dan meegenomen, maar dit is echt over de top.
Ik zal proberen mij in te houden bij de rest van de producten.
greetzzz

Omdat de prijs dan ook gelijk 25 euro omhoog gaat. Als je al 100 euro's betaalt voor 400 gram.
Ik vind het wel irritant. Ik ben geneigd om op heel veel producten van deze importeur te reageren, omdat ze echt soms veel te veel geld vragen voor hun producten. Ik geloof er geen klap van dat dit komt door de vorm van de cake, of de "bijzondere" effecten.
Dit zijn producten waarmee de gewone doorsnee consument een kat in de zak koopt.
En misschien vinden ze het ook nog mooi ook, dat is dan meegenomen, maar dit is echt over de top.
Ik zal proberen mij in te houden bij de rest van de producten.
greetzzz

Je inhouden is lastig he? Ik weet het. :D

Back
Bovenaan