Wereldhaven dagen Rotterdam 6 september 2014

Kwakkebol

VWC lid
Stad: Rotterdam
Datum: 6-9-2014
Tijdstip: 22:30
Schietbedrijf: Xena vuurwerk
Max. kaliber: 4 inch?
Bijzonderheden: Prof vuurwerk

Laatst bewerkt:
Toen ik dit zag moest ik meteen weer denken aan mijn eigen 'Doe een wensdag' die geheel in het teken van vuurwerk stond tijdens de haven dagen in Rotterdam, als klap op de vuurpijl mocht in toen op de boot staan die het ponton met vuurwerk sleepte. Ik heb de show van zo dicht bij gezien toen en weet nog hoe goed de salute finale dat jaar op die boot te voelen was. Zou het zelf erg mooi vinden als ik hier dit jaar bij kon zijn, helaas is het vanaf Limburg een eind reiden.

Dat is denk ik de plek waar een klein balletje begon te rollen en nu een aantal jaar later al heel wat teweeg heeft gebracht, dankzij de Rijswijkse vuurwerkhal en Vuurwerk Orthen, een pakket van FPM. en heel wat leden. Allemaal een nasleep van mijn wensdag. Heerlijk als ik hier nu aan terug denk.

Iedereen die gaat veel plezier bij deze show, ik vond hem destijds geweldig en ooit ga ik terug naar deze voor mij toch wel hele speciale show.

Zit enorm te twijfelen om ook dit jaar te gaan kijken.

Hoelang duurt zo'n show? Heeft t zin om vanuit Gouda er na toe te gaan? Waar moet je dan je auto neerzetten? En waar kun je t beste staan?

show zal zo'n 14/15 minuten duren,

Als er een meeting is zal die plaatsvinden in het Buizenpark op Katendrecht.

Het vuurwerk word vanaf een poton geschoten dus je kan rondom het vuurwerk staan zowat, op de Erasmusbrug
bij hotel New York of aan de kant van de veerhaven

show zal zo'n 14/15 minuten duren,

Als er een meeting is zal die plaatsvinden in het Buizenpark op Katendrecht.

Het vuurwerk word vanaf een poton geschoten dus je kan rondom het vuurwerk staan zowat, op de Erasmusbrug
bij hotel New York of aan de kant van de veerhaven

Ik ben sowieso vroegtijdig aanwezig in het buizenpark, met een vriendin van me
Hoe laat spreken we af? sisser? :D

Sisser zal niet aanwezig zijn, die is met vakantie dan

ik zal proberen er bij te zijn, kan niks garanderen helaas

Leuk showtje gezien weer van Xena. Kwaliteitsvuurwerk met een knallende finale, zoals we gewend zijn :D

Hier mijn beelden [Bekijk in 1080p!]

Jwtjuh :bye:

Lekker filmpje Vinnie, heerlijk om daar te staan en het kruit te kunnen snuiven en je oren voelen klapperen :)

Was weer erg gezellig die stookmeeting van cat 1 in het buizenpark!

Hierbij nog wat filmpjes van het stoken!

En de show was ook aardig:

Ik was hier ook aanwezig. Ik was op de raderstoomboot ''de majesteit''. Helaas lag de boot te ver weg :sad:. Vond het beetje een rommelige show eigenlijk.

Back
Bovenaan