wensballonnen

shhulp

VWC lid
Hey,

ik heb zojuist een partij wensballonnen ingekocht..
maar nu kreeg ik van iemand te horen, dat ze maar 75 cm hoog mochten zijn??
iemand die een wetgeving kan vinden over wensballonnen?

en mij kan helpen?

dit kan dus betekenen dat ik straks met 120 illegale wensballonnnen in huis zit.:cry:

Haha, ik denk dat je dan wel minimaal 2 maanden kan zitten met die illegale ballonen!

Haha nee zonder grappen, is daar een wetgeving voor? Zoek anders even op google of zo of je iets kan vinden?:)

Tja ik heb ze ook uit china gehaald, net als jij volgends mij, zou best kunnen dat er zo´n wetgeving voor is, ik vind het zoiezo raar dat ze nog legaal zijn na al die branden die ze veroorzaakt hebben :P ik wacht eerlijk gezegt al zo´n 6 maanden tot er eens GEEN wind is.. heb ze dus nog niet getest :P

ik las zojuist hier dat sinds kort de wensballonnen helemaal niet meer verkocht mogen worden (eerst waren ze nog wel legaal online te koop). met google heb ik zo gauw geen bijbehorend bericht gevonden en ook niet via de eerder genoemde link. als je meer wilt weten hoef je dus niet bij mij te zijn, maar wellicht wil Pieter je wel wat meer vertellen, maar ik kan nx garanderen:p

Ik vind dat ze sowieso verboden moeten worden. Heb er laatst een vak het dak moeten halen. En dan heb je een huis met veel hout! Geen wind. Het ding was zeker meer dan een meter hoog en had een diameter van 1meter.

Back
Bovenaan