Wens hier je medefreaks een knallende dag toe.

SniperX

VWC lid
Volgens mij is dit topic er ieder jaar.
We beginnen maar op tijd, want de verkoopdagen beginnen over vijf uurtjes en zijn nou eenmaal druk of hectisch.

Ik wens jullie allemaal geweldige verkoopdagen toe en natuurlijk een geweldig oudejaarsdag!

P.s. Keep it safe, sloop niets, denk aan de dieren en je medemens.

Ik wil iedereen bij deze niet alleen een knallende dag toewensen maar ook zeker een veilige dag toewensen. Heren we spreken elkaar in 2012 hopelijk allemaal in een blakende gezondheid !!!!

iedereen een gelukkig en veilig nieuwjaar, en pas op met de vingertjes want met 1 hand typen is niet handig :wink:

Alle freaks hier op het forum!
Allemaal een knallende dag gewenst, heb lol maar denk ook aan de veiligheid.
Sloop niks!

Morgen weer allemaal collectiefoto's erop zetten :)

Ik wens iedereen een succesvol oud en nieuw toe ! Zonder ongelukken of andere shit zoals regen en politie en weet ik het wat , dat alles maar lekker verloopt !!!
Hier gaan we weer onweer maken ! :D Kan gvd niet wachten !

Allemaal een goede en veilige jaarwisseling.
En hopen dat 2012 weer net zo gezellig word
( allemaal terug komen met 10 vingers graag)

Ik wens iedereen geweldige verkoopdagen toe, en veel plezier bij het stoken!!
Doe voorzichtig!

En alvast een goed 2012!

Timo.

Hallo medefreaks, ik wens jullie super gezellige verkoopdagen, dat we maar veel en mooi vuurwerk mogen bemachtigen. En wens jullie natuurlijk ook een gezond uiteinde toe, let op je ledematen dan komt alles goed! Knalse allemaal.

Ja wat iedereen al zegt... Fijne verkoopdagen en stookdagen. Doe voorzichtig, hoewel ik daar niet aan twijfel, en gebruik je verstand. Stoer gedrag koop je niks voor.

Ik hoop jullie allemaal weer heelhuids op het forum te zien de 1e van januari. Maar eerst gezellig met zijn allen de spanning voor komende dagen verwerken op het forum. Kom maar op met de collectiefoto's mensen! :D

Iedereen een gelukkig en knallend 2012 toegewenst! Doe voorzichtig en hou het veilig, maar geniet ervan! :biertje:

Iedereen een donders mooie stookdag de 31ste! En kom terug met 10 vingers,en andere lichaams onderdelen,:p

Iedereen een knallend nieuwjaar gewenst en geniet van jullie vuurwerk. Wees voorzichtig en wees een voorbeeld van hoe het moet met vuurwerk.
Draag een veiligheidsbril.

Namens mij ook iedereen een fantastische dag toegewenst. Ik hoop dat jullie allen kunnen genieten en er een gelukkige dag van maken.

Back
Bovenaan