Welkoop Putten gestopt met vuurwerkverkoop

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
PUTTEN Welkoop Putten is gestopt met het verkopen van vuurwerk en heeft daardoor het assortiment kleding flink kunnen uitbreiden. ,,Welkoop Putten staat het hele jaar voor dierenwelzijn en daar past de verkoop van vuurwerk ons inziens niet meer bij'', aldus Pieter van der Horst, bedrijfsleider Welkoop Putten.

Voorafgaand aan het besluit heeft Welkoop Putten een enquête gehouden onder haar klanten. 70% van de respondenten staat positief tegenover de beëindiging van de vuurwerkverkoop.

Gelijk na de vuurwerkverkoop in 2015 is gestart met de verbouwing van de winkel. De vuurwerkbunker is bij de winkel getrokken. De extra winkelruimte die hierdoor ontstond is benut voor kleding. Het assortiment vrijetijdskleding, stevige werkkleding en schoeisel is flink uitgebreid.

Bron

Wow Ongelofelijk, kocht daar tot nu toe ieder jaar vuurwerk ( vooral single shots en voor leuke acties) Dit jaar wilde ik er voor het eerst niet meer heen gaan sinds de Welkoop geen interessante acties heeft dit jaar, voor mij in ieder geval. Gelukkig voor diegene die nog steeds Welkoop fan zijn, in de filialen om putten heen wordt nog steeds als van ouds vuurwerk verkocht dit jaar.

Denk dat het ook om geld draait.Deze Welkoop heeft waarschijnlijk een hele goede jaaromzet, waardoor ze het vuurwerk niet meer nodig hebben.Denk niet dat het alleen met karakter te maken heeft.

Putten ja dan noem je ook een plek op , veel zwaar gereformeerde hier daar heb je het al

Wat heeft dat daar nou weer mee te maken....... Word ik zo gek van elke keer als er in een dorp waar veel kerkelijke mensen wonen vuurwerk minder positief in het nieuws komt zal het vast wel weer aan die mensen liggen. Wij als vuurwerkliefhebbers vinden het toch ook niet fijn dat als er ergens een prullenbak gesloopt wordt dat dat meteen met vuurwerk geassocieerd wordt.

Jammer, was toch zo langzamerhand een begrip daar! Ben er wel eens een paar keer geweest! Volgens mij zijn er in Putten nog 3 winkels over die vuurwerk verkopen! Die gaan dit jaar wel goede zaken doen zo! Vroeger was het aantal winkels daar fors meer!

Back
Bovenaan