Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Over iets minder dan 4 weken de dag der dagen... kan niet wachten! Voor het eerst Nederlandse compounds.Poh, morgen is het alweer december. Wat gaat het hard zeg. Nog even een maand vol gasgeven in de countdown!
Om weer in de stemming te komen, nog 2 foto's van de Lesli winkeliers demo in Kalkar van April dit jaar. Bekijk bijlage 1804185
Bekijk bijlage 1804184
Zeg dat wel, had grote spijt dat ik mijn sjaal/muts niet mee had.Zoooo daar was het me toch een portie koud hahahaahaha, was wel top voor elkaar.
Ik heb vuurwerk dromenPfff al vanaf 6 uur klaarwakker terwijl 7.30 uur de wekker gaat. Al sinds dit weekend zeer vroeg wakker... toevallig heb ik dat altijd, een paar weken voor oud en nieuw.
Meer mensen last van?
Ik had het nog heftiger alles wat ik voordat ik het form kende was aanwezig, alles wat ik heb besteld doormiddel van dit forum was er niet en kreeg ik andere vuurwerk van.. hahaha laten we snel hopen dat het 28is en alles aanwezig is. HahaHad ik van het weekend... Ging om 18 uur de 31e, naar de winkel om vuurwerk te halen... alles open kon nergens vuurwerk meer halen. Nachtmerrie
![]()
Aardig bouwpakket ook
Thanks, toen kon het niet gek genoegAardig bouwpakket ook
Heel herkenbaar ja!Pfff al vanaf 6 uur klaarwakker terwijl 7.30 uur de wekker gaat. Al sinds dit weekend zeer vroeg wakker... toevallig heb ik dat altijd, een paar weken voor oud en nieuw.
Meer mensen last van?
Wat is die 10.000 snel behaald. Iedereen bedankt voor de gezzelige sfeer en dat record gaat er op deze manier dik aan.
Haha en weet je wat 't mooie is? We zijn de 11.000 ook alweer dik gepasseerd!!![]()
Sfeer zit er lekker in hier hoor! Minder dan een weekje nog