Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja ja ja!
De kriebels beginnen weer! Al de demo's die weer plaatsvinden en de topics met nieuwe producten laten mijn hart weer sneller kloppen en het bloed weer stromen...
Zin an!
de kriebels beginnen al aardig te komen, gisteren wilde ik online radio opzetten voor tijdens het bekijken van het forum, maar dacht ik in eens aan sky christmas station, na een half uur heb ik het afgezet want anders ben ik niet meer te houden
vandaag ook mijn eerste bestelling geplaatst voor aankomend O&N, wat voelt dat goed
Zal blij zijn als ik het allemaal weer binnen heb. De komende twee dagen is het voor mij erg druk met ophalen. Maar het heeft wel iets hoor. Ik zou het voor geen goud willen missen.
Inderdaad zeg Wesley, wat is het snel gegaan. Zo enthousiast dat we waren bij de opening van het seizoen, het is gewoon alweer voorbij, net nu het weer pas écht mee gaat spelen dat bij dit gedeelte past!
Dit was het jongens, 5 maanden geleden is het countdown gedeelte geopend en er is ontzettend veel gepost. Helaas zit het er weer op, maar over 7 maanden zal het countdown gedeelte weer worden geopend en maken we er met zijn allen een nog sfeervoller seizoen van .