Welkom bij de Oud & nieuw countdown 2018!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ja ja!
De kriebels beginnen weer! Al de demo's die weer plaatsvinden en de topics met nieuwe producten laten mijn hart weer sneller kloppen en het bloed weer stromen...
Zin an!

de kriebels beginnen al aardig te komen, gisteren wilde ik online radio opzetten voor tijdens het bekijken van het forum, maar dacht ik in eens aan sky christmas station, na een half uur heb ik het afgezet want anders ben ik niet meer te houden:p
vandaag ook mijn eerste bestelling geplaatst voor aankomend O&N, wat voelt dat goed :blink:

Yes kerstdagen voorbij tijd om dit topic een schop de lucht in te geven!!
Ik ben er klaar voor! Nog 1 dag en dan mogen we weer vlammen!!!!!:yes::holland:

Zal blij zijn als ik het allemaal weer binnen heb. De komende twee dagen is het voor mij erg druk met ophalen. Maar het heeft wel iets hoor. Ik zou het voor geen goud willen missen.

Geniet nog even van het countdown gedeelte, want over iets meer dan een week wordt dit gedeelte weer gesloten voor 7 maanden.

Inderdaad zeg Wesley, wat is het snel gegaan. Zo enthousiast dat we waren bij de opening van het seizoen, het is gewoon alweer voorbij, net nu het weer pas écht mee gaat spelen dat bij dit gedeelte past!

We laten dit gedeelte nog een aantal dagen langer open ivm de storingen afgelopen weekend, maar daarna is het tog echt over met de pret.

Dit was het jongens, 5 maanden geleden is het countdown gedeelte geopend en er is ontzettend veel gepost. Helaas zit het er weer op, maar over 7 maanden zal het countdown gedeelte weer worden geopend en maken we er met zijn allen een nog sfeervoller seizoen van :kerst:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan