Welke verkeerscontrole app!?

RDA1979

VWC lid
Mijn wederhelft vroeg me van de week of ik de Flitsmeister app bij haar op haar nieuwe telefoon wilde installeren.

Maar is deze app wel zo goed als ik denk!

Aangezien sommige van jullie zo nu en dan vast de landsgrenzen passeren zeker in deze tijd van het jaar was ik eens benieuwd van welke apps jullie gebruik maken?

En of deze wel actueel zijn.

Mijn wederhelft vroeg me van de week of ik de Flitsmeister app bij haar op haar nieuwe telefoon wilde installeren.

Maar is deze app wel zo goed als ik denk!

Aangezien sommige van jullie zo nu en dan vast de landsgrenzen passeren zeker in deze tijd van het jaar was ik eens benieuwd van welke apps jullie gebruik maken?

En of deze wel actueel zijn.
Flitsmeister werkt ook in het buitenland prima voor vaste flitsers en trajectcontroles. Maar omdat deze en andere soortgelijke apps in veel andere Europese landen verboden zijn, zoals Duitsland, worden de mobiele flitsers lang niet altijd doorgegeven en dus ook niet doorgestuurd, getoond en voor gewaarschuwd.

En pas op: de boetes liegen er niet om als je betrapt wordt op het gebruik van een dergelijke app in het buitenland!

Als je al weet waar je de grens overgaat kan je op facebook opzoeken: Spot de controle (naam van dorp/gemeente) of dergelijk. Meestal delen mensen dat in die groepen. Daarnaast is de app Waze ook erg goed.

Op facebook zelf is ook een groep die zich richt op specifiek vuurwerk controles, maar ik weet niet of ik die zomaar mag delen op het forum.

Als je al weet waar je de grens overgaat kan je op facebook opzoeken: Spot de controle (naam van dorp/gemeente) of dergelijk. Meestal delen mensen dat in die groepen. Daarnaast is de app Waze ook erg goed.

Op facebook zelf is ook een groep die zich richt op specifiek vuurwerk controles, maar ik weet niet of ik die zomaar mag delen op het forum.

Kun je deze vuurwerk facebook groep naar mij sturen in DM aub?

Back
Bovenaan