Welke traditie(s) hebben jullie tijdens de dag/avond van het jaar?

Stoken , stoken en stoken. En natuurlijk vanwege de spanning niet ontbijten, doe ik het wel dan ligt het 2 minuten later op de grond. En elk jaar sta ik op 8uur op en werk ik mijn "traditionele" rooster af. Verder komen altijd kennisen rond 4-5 uur. En 's avonds altijd een paar rondjes door de wijk maken met m'n broer en kennissen/vrienden.

Haha ik herken het, ik krijg 's ochtends ook nooit een hap eten door me strot, laat staan een droog broodje. Sta ook altijd te shaken op mn benen :D

's ochtends word iedereen wakker en op stipt 10 uur staan er al een man of 12 bij me voor de deur. met z'n alle stoken we voor de deur en mijn moeder staat in het tuinhuisje(voortuin) oliebollen te bakken, met de top2000 aan van radio 2.

daarna halen we rond etenstijd Opa op en die viert oud en nieuw met ons mee, alhoewel ik 3/4 van de tijd buiten ben, word er binnen gekeken naar een of andere leuke show met de zelfgemaakte oliebollen, chips en kippenpootjes op tafel :)

enorm gezellig altijd!

oliebollen
lekker eten
TOP2000(!)

En op 1 januari naar Oma met de hele familie nog meer afsteken dan de dag daarvoor :) eigenlijk heb ik 2 dagen O&N nog nooit politie langs geweest(klopt af) ondanks de knalcakes en 500 grammers.

Back
Bovenaan